GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

wet tshirt contest..?

2011-08-15 | 20:19:34 | Träning&Hälsa

Försöker se lite hård ut..men orkade fasiken inte ens spänna armen...skickade även denna bild som mms till Darling som är på jobbet..undrar om han längtar hem till mig.


Åh Hujeda mig.
Jag är så very schwetty!
Körde ett pass på motionscykeln, 30 minuter plus styrketräning armar + rygg med hantlar...och så lite sex and the city under tiden..måste ju vara lite roligt också.
För nej jag är ju ingen sådan där som tycker det är kul att träna..alls. Jag får inga endorfinkickar av jag längtar inte efter det. jag gör det för att det är bra.
och det hjälper ju onekligen till att känna lite mer stolthet över sig själv, tycker jag.

Hur går det då med min Nu ska jag älska MIGkampanj och projekt?
Jo tack jäkligt bra måste jag säga. Jag har inte tänkt nedvärderande om mig själv på en massa dagar nu. Jag har istället försökt att gå runt och säga till mig själv " Jag är bra jag är snygg jag duger. Celluliter? Äsch va fan so what! Ok jag är ingen jättesmalis but what the hell! "

Och ja, det känns helt fantastiskt.

Och nu tycker jag ATT NI ALLA SOM LÄSER DETTA SKRIVER NÅT BRA OM ER SJÄLVA HÄR BLAND KOMMENTARERNA. OK!? Kom igen! Var inte blyga!
Kommentera 34 st

Kommentarer
Anonym
2011-08-15 - 20:34:22

Jag var jävligt rockig och snygg i lördags med ditt svarta linne med vingar där bak! Trots en svullen mage gjorde linnet kvällen o jag kände mig ganska bekväm! :)

maria
2011-08-15 - 20:42:17

uppsvälld mage pga mens. så då klämmer jag till med att jag älskar mitt långa, tjocka hår!

johanna
2011-08-15 - 20:57:25

Jag var duktig och var ut och sprang idag, känner mig otroligt stark just nu!

Ina
2011-08-15 - 21:09:26

Jag har skitkass hy just nu, men jag är fan SKITSÖT trots det!

Grimgoth
2011-08-15 - 21:09:52

Gillar denna bilden fast du inte kan spänna armen.

Och på din begäran!



Jag har ta mig fan bäst kort och upplevelser från SKogsröjet. ;)

Malin
2011-08-15 - 21:15:14

Jag har varit duktig och städat massa idag och igår. Och så har jag snygga långa ben och ett fint leende! :D

Andrea
2011-08-15 - 21:16:43

Jag börjar bli ganska nöjd med min kropp, 9 månader efter min senaste graviditet. Lite träning bara så är jag snart där :) Såpass att jag ska köpa mig en Well-behaved tisha i Small så fort du får in dom igen (väntan är olidlig!) och bära den med stotlhet, hurra!



Sv: Och vad är det här med babykläder? härligt! Blir det till småbarn också? Jag har en treåring också som vill ha Avanna ju :p

Anna
2011-08-15 - 21:20:11

Jag har alltid haft svårt för mina fötter.. men skitsamma! Jag är nöjd över hur jag ser ut! :D Det är så onödigt att man ska kolla på minsta detalj om vad som man tycker ser "fel" ut.. inget är fel! det ÄR insidan som räknas! Du är otroligt fin Anna! :) både utsidan och insidan!

karin
2011-08-15 - 21:27:44

så dukig du är . hade verkligen önskat att jag också var det , jätte fin bild . kram

Jess
2011-08-15 - 21:34:35

Bra jobbat! Jag avskyr verkligen att träna jag med, men borde skaffa din inställning och göra det för att det är bra. För det är det ju. Men jag är så lat...



Och på begäran: Jag har varit produktiv idag och arbetat nio timmar, gjort matlåda till imorgon, gått promenad med mamma, plockat svamp sant pluggat. Inte ofta jag är så effektiv på en dag!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-15 - 21:45:56

Anonym: Åh vad härligt! Men tror inte att snyggheten bara satt i linnet!

kramar!



Maria: mensmage är aldrig kul men långt hår? Yummie!

kramar!



Johanna: Härligt tjejen!! Kram!



Ina: Vet hur det känns har alltid haft problemhy men kan starkt rekommendera VitaminB5.se

kramar! Och så klart att du är söt ändå!



Grimgoth: U are too kind my dear! Och härligt att du deltar, skryt på!

kram!



Malin: Yey för dej! Kram!



Andrea: Åh det kommer det kommer, Dock nästa vecka istället för denna nu då eftersom allt blev inställt idag. Är så glad över att du gillar mina kläder =)

Det kommer komma till både bebis och små barn. Ska bara fundilera ut passande motiv =)

Kom gärna med förslag =)

kram!



Anna: Jag förstår inte hur man kan ha svårt för fötter..fötter är fint! och pynta dom med nagellack tåringar och snygga skor =)

kram!



Karin: det tror jag nog att du är!

kram!



Jess: Ja det är ju bra för cirkulation hållning blodtryck hälsa och massa sånt..men önskar jag vore en sån som tyckte det vore kul och längtade till det.

kram!

Jess
2011-08-15 - 21:49:44

Ja det är ju det, en läkare sa till mig förra året att jag borde träna just för att öka cirkulationen då jag lätt blir yr. "Ditt blod stannar väl i höjd med dina nyckelben" sa han, haha. Men det hade sannerligen varit lättare om man tyckte det var kul :)

Mickan
2011-08-15 - 21:58:06

Jo jag vet, tack snyggaste svägerska! men ibland är det svårt att tänka så bara :) Speciellt nu när man är tillbaka på jobbet och får frågan om man bara ätit hela semestern och man får höra att man är tjockis halva dagen istället för oj vad kul att bebis växer som den ska... Pöss,pöss

Emelie Ohlsson
2011-08-15 - 21:59:30

Åh fy vad svårt, men OKEJ!! Jag är en stark och driftig tjej som genomför mina drömmar. Jag har också vackra ögon och långa fina ben (hahaha fyfan vad jobbigt, men nu står jag för det!!!) puss på dig!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-15 - 22:04:58

Emelie: go emelie go emelie go emelie!

Och så har du vackra läppar snällt hjärta härlig röst och lik en av de snyggaste i hollywood Michelle Monaghan!

Tess
2011-08-15 - 22:17:45

Skrattgropar på låren tyder på ett lyckligt underliv har jag hört ;), så nu bär jag mina med stolthet :p.



Jag är fruktansvärt nöjd med min bristningsfria och tajta mage efter att ha fött tre barn!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-15 - 22:19:58

Tess: det tycker jag verkligen du ska vara stolt över. Och även om du hade haft bristningar tycker jag du skulle varit stolt över det med, du har ju burit på dina barn =)

Livsränder =)



kram!

Helén
2011-08-15 - 22:32:23

Så duktig att träna om du tycker det är roligt. Nånsin. Jag tillhör ju de endorfinberoende.



Nåt positivt om mig själv. Jag måste säga att det går jättebra med mitt nyårslöfte. Jag är snällare. Det var mitt mål. Och jag tycker det går bra.

anna
2011-08-15 - 22:33:40

Jag har världens finaste namn ;)



Och! idag har jag klippt mej svinkort och färgat håret höstmörkt så nu är jag bannemig skitsnygg också! Hurra!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-15 - 22:34:56

Anna: det betvivlar jag inte - du har alltid varit skitsnygg!



och så ritar du världsbäst!

kram!

Mickan
2011-08-15 - 22:37:00

Jo jag vet ju det, åh är så otroligt glad att jag har alla er och älskar er alla lika mycket! Och ja du har så rätt såklart <3 bebis kommer bli allra awesomebäääst, så de får säga vad de vill... Nu håller jag bara tummarna att överklagan på graviditetspenningen ska gå igenom så jag slipper gå där tills 11dagar innan bebis är nedräknad... Du är så himla pepp-bäst snygging!! Tack! Kramar

Tess
2011-08-15 - 22:38:52

Sv: va fint sagt, livsränder =). Skulle ja definivt ha varit =).

Emma - I was on the moon. With Steve.
2011-08-15 - 23:16:50

Jag är bra på att ta hand om alla jag tycker om.

Emma says style, love & rock and roll.
2011-08-15 - 23:28:41

Bra initiativ Anna!!! Och bra tänk.



Jag är bra på mycket och jag gillar mig själv för att jag vågar!

dissy
2011-08-16 - 00:50:53

Right back at ya! Fina, vackra och underbara människa:) Jag är glas över att du börjat tycka bra om dig själv. Jag vet att det är svårt ibland men kämpa på:)

Jen Fotografi - Fotograf i Västervik
2011-08-16 - 01:50:41

Det jag är mest stolt över är min respekt för djur, att jag är en helhjärtad djurvän. Inga djur ska lida, djur hör inte hemma på cirkusar/djurparker osv. Åsikter som jag mest får skit för, för människor är ju viktigast, right? Men JAG är stolt över den egenskapen!

Emma
2011-08-16 - 09:42:44

Ser mina celluliter som ett tecken på att min rumpa är glad, den har ju smilegropar!!

Lina
2011-08-16 - 12:24:46

Hum hum hum.... hur sjukt det än låter så är nog mina knäskålar något jag aldrig någonsin tyckt illa om, så jag antar att jag gillar dem!

Lina
2011-08-16 - 13:26:58

Tänkte på dig när jag såg en bild på mig själv som jag inte är nöjd med! Tycker det är en helt fantastisk idé, tack för att du peppar och delar med dig! Idag fick jag till håret snyggt trots att det egentilgen kanske borde tvättas, och så har jag väldigt stora fina ögon med långa ögonfransar.

Josefine
2011-08-16 - 16:32:34

Vet inte varför men just idag är det extra svårt att hitta något positivt om mig själv. Men... jo jag är jäkligt bra på att behålla mitt lugn idag, trots att dottern min varit rent omöjlig att lägga ner utan att börja skrika i högan sky.

Sofia
2011-08-16 - 17:33:52

Trist att du inte får kicken av att träna, den är ju underbar =)

Linnéa
2011-08-16 - 18:08:33

Efter att ha styrketränat 3 gånger (och sprungit hela sommaren haha) kan jag redan se en ökat definition av den stora lårmuskeln =) den som jag längtar efter skall komma tillbaka så idag gillar jag mina ben =)



By the way, minns du att jag frågade hur du kunde få så långt hår. Jag har börjat mäta mitt haha och det har vuxit 2cm på fyra veckor och då har jag ändå klippt av 1/2 cm =) så det är jag enormt glad över - ville bara "share" =)

EmelieMaria - träning&annat
2011-08-16 - 21:24:36

Bra jobbat!! :) Och något positivt om mig - jag kämpar hårdare än de flesta jag känner och iom det får jag för det mesta toppenresultat i de saker jag gör! wiie !

Elinor
2011-08-17 - 18:16:18

Härligt med träning! :) Själv är jag också väldigt dålig på det där med att tänka positiva tankar om mig själv... men nu ska det banne mig bli ändring!! En positiv sak när det gäller mitt liv är att jag fullkomligt älskar att träna. Cykla, springa, gå en snabb promenad (eller en långsam för den delen), dansa, styrketräna, stretcha osv. osv. Ja jag gillar nog allt som involverar någon slags rörelse. Men samtidigt är också väldigt beroende av stillhet o eftertanke.. Jaja, där har du mig i ett nötskal! flum, flum ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: