GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hudgodis

2017-12-26 | 16:07:07 | Smink, Hudvård, Skönhet

 
Lite fler fina klappar som låg under granen till moi och min hud.
Dels mina hudvårdsmåsten i min dagliga hudvårdsrutin som jag ju skrev om här, Nivea Q10serien, en "gammal" klassisker i Clarins Beauty Flash Balm och en för mig helt ny produkt och märke som jag hört mycket gott om från både bästis och Kakan Hermansson bl a : Paulas Choice BHA Liquid...och efter bara 2 dagars användning kan jag ju bara instämma i hallelujakörerna. WOW!
 
Fast köpte även lite hudvård till mig själv innan jul som jag tänkte visa i ett annat inlägg , en så kallad K-beautyprodukt med snigelextrakt i så det kan vara kombon med den och BHAliquiden som skapat wowkänslan.
Men fasen vad gött det är när man just hittar de där produkterna för huden man bara känner funkar, förändrar oh förbättrar. Älskar´t!
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fredrik
2017-12-26 - 16:27:34

Åh vad härligt med go hudvård. 😃 Ville bara säga att jag tycker att det är så roligt att du är tillbaka med bloggandet!

Svar: Verkligen härligt! Tack Fredrik! Ska göra mitt bästa nu ❤️❤️
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: