GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

A good start

2015-04-20 | 21:36:14 | Träning&Hälsa




Måndag, ny vecka och nya tag.
Ny chans att kanske göra sig av med dåliga vanor .. Va de nu må vara och tid att bevara de bra.
Och behåller man några dåliga.. Ca fan.. Man lever bara en gång och här och nu.
Var snäll mot dig själv.

Jag började min måndag med en drygt 6km lång löprunda i strålande solsken och stretchade sedan i trädgården medan med jag samtalade lite med Ozzy . Dessa pälsklingar ❤️

Efter en dusch blev det premiär för i år med frukost på altantrappen där det var så varmt och härligt i solen . Och så blev jag så genuint glad av att se att "vår" blåmesfamilj flyttat in i vår fågelholk även i år. Jag nästan tjät av fnittrig glädje medan jag såg dom åka in och ut ur holken. 

Lite hemmafix innan jag pussade sambo hejdå och begav mig till jobbet. 

Ikväll när jag kom hem blev det plockmat och tv. Först Kardashians , sen Ernst - åh herre vad jag vill till Italien.. Ja utomlands överhuvudtaget .. Och nu ser jag på Project Runway.

Bra måndag . 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: