GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fur looks good...on poodles

2013-10-05 | 14:24:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Två söta ekologiska produkter , en collegetröja och en tygkasse med sött ( och lite statementaktigt) print som landat på min webshop www.avanna.se.
Dessa och fler nyheter hittar ni HÄR!
 
Lördagen har ägnats åt drop-infotograferingar på leksaksaffären och nu är jag nyss inkommen från en småregnig joggingrunda. Ska ta mig en snabblunch innan jag fortsätter med min Flamencohall/renoveringsobjekt. Åh, såg ju bara färgen på väggarna igår kväll..än finare i dagsljus! Mjuk fin rosa nyans..lite som len jordgubbsyoghurt!
Nu ska jag bara lista ut om jag sha vitt inredning för romantisk stil..eller svart för lite mer tuff kontrast..eller brun retrostil.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Villa Freja
2013-10-07 - 08:48:44

Så snygga.
Som pudelägare vore dessa produkter verkligen något för mig :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: