GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lIngonshake, Gräddnos eller Barbie?

2013-10-03 | 18:08:11 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ja här ser ni första (absolut ej sista) instagram-badrumsspegel-egobilden med egendesignade Iphoneskalet!
Idag har jag tryckt/packat/postat ordrar.
Jag har varit och lämnat skiva med redigerade bilder till ett par kunder jag fotade för några veckor sedan.
Hunnit med en lunch med älskade mamma och lämnat 50x70 förstoringar på naturfotografier ett företag ville ha till sitt lunchrum. Handlat hem ingredienser till morgondagens bullbak - ty jag tänkte försöka mig på att baka egna bullar imorgon Kanelbullens Dag till ära.
Och så har jag beslutat mig för att jag ska måla hallen i en svag svag rosa nyans , typ Alcros Lingonshake..kanske..Eller Gräddnos..eller hmm Barbie!
Jag när jag väl bestämmer mig och vill ha nån förändring då bestämmer jag mig och vill få det gjort NU:
Nepp nu ska jag fortsätta med lite administrativt jobb här, skriva några fakturor, skriva lite avtalsmallar inför lördagens drop-in-barnfotograferingar på leksaksaffären här i stan.
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: