GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Livstecken och vårkänslor

2024-04-15 | 20:59:31 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er! Jodå, jag lever...det blev bara lite väl tyst här inne igen lite längre än jag hade tänkt. 
Senaste veckorna har jag mest legat däckad i först en förkylning som genast avlöstes av en influensa och ett litet endometriosskov på det och jag känner mig trött och mörbultad..och som ni kan se på bilden - något tilltufsad.
Men men. 
Jag målar och jag skriver för fulla muggar.
Min kommande bok "Skobutiken Hjärtats Klackar" är sin sista runda hos redaktören. Boken släpps i augusti. Och jag skriver dessutom på uppföljaren som kommer i januari.
 
Och trots hosta och värk spritter det ändå av glädje i kroppen - det är ju april vilket betyder att underbara maj bara är veckor bort!
 
 
Och vilken tur att den här författaren och konstnären med väldigt ogröna fingrar har en mamma som fixat vårfint på trappen med planteringar i krukor ♥
...så ska jag bara ta tag i att skrapa bort den där mossan kanske.

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: