GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hej 42!

2023-11-13 | 10:19:44 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en finfin och lugn födelsedag i lördags. Inget stort firande eller fest då det inte är min grej. Jag firade ut 41 och in 42 i fredags med min bästa vän med rödtjut och härligt snickesnack som bara vi kan ha.
På födelsedagen kom föräldrar och svärföräldrar förbi på tårta en sväng på eftermiddagen. I övrigt var det bara jag och min sambo. Långfrukost, en promenad som faktiskt bjöd på lite solsken, gott att äta, spelade spel och soffslapperier.
Bortskämd har jag blivit deluxe med fina presenter.
Skor, hudvård, presentkort, böcker, vin, choklad, , smycken, parfym.
 
Nu är jag redo för min första vecka som 42 och den bjuder på bokföring, bokskrivande, förhoppningsvis en löprunda eller två och till helgen blir det Winnerbäckkonsert - som jag längtar!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: