GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Carrie tank

2013-11-03 | 15:20:28 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

 
Så här såg jag ut i fredags på dagen när vi åkte ner till Göteborg och när vi gick på stan.
Jag tryckte mig ett Carrielinne samtidigt som jag tryckte mitt Lasselinne.
Lars Winnerbäck och Carrie Bradshaw oh yeah!
 
Synd man inte äger rätten till det där fotot och kan sälja just sådana här linnen på webshoppen..för damn vad snyggt det blev!
Men har ni egna foton/bilder/teckningar eller vill ha ett linne med just din "idol" kan ni alltid beställa det från "Avanna&You". --> http://avanna.se/ovrigt/avanna-you/
 
Nu ska jag snart göra mig iordning då vi ska åka iväg och äta i Skövde och sen gå på bio ♥.
Har precis klivit ur duschen efter ett svettigt pass på motionscykeln.
Kollade på Avsnitt 1, Säsong 3 av SATC medan jag cyklade och under säsong 3 tycker jag nog Carrie har snyggaste klädstilen, särskilt i början när hon flirtar väldigt mycket sen 70talsglamdisco och 80tal stilmässigt. Stora lockar, mycket guld, skimrande men clean makeup, metall och starka färger.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2013-11-03 - 17:31:44

Åh vilken myshelg du haft Anna :) vad blev det för bio? Kram

Svar: ja det har varit så skönt och lyxigt och härligt denna helg..man behöver nog få "lyxa" till det lite extra ibland.
Det blev Thor 2 på bio och den var bra =)
massa kramar till dig och lycka till nu imorrn första dagen efter sjukskrivningen!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2013-11-03 - 22:40:28

Vilken snygg look!

Svar: tack vännen <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: