GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ett monster vill veta vad du tänker

2013-11-01 | 09:49:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej blogosfären och trevlig fredag på er!
Idag så ska jag och min karl ta oss till Göteborg, bo på hotell, shoppa lite, äta och dricka gott, rå om varandra....hotellfrukost..mmm haha ja jag längtar redan efter just frukosten!
 
Och ikväll blir det Winnerbäck för min del! Ja jag ska gå själv men det gör mig ingenting.
Biljetten har jag fått i lite förtidig födelsedagspresent av Stefan♥ Åh ska bli så härligt!
 
..och en av de lyxigare fördelarna med att ha eget tryckeri? Tja att bara kunna trycka sig ett eget Winnerbäcklinne med egentaget foto, bara så där.
 
Om du också skulle vilja ha egendesignat linne/motiv kan du beställa det eller tshirt eller tygkasse här --> http://avanna.se/ovrigt/avanna-you/
Kommentera 2 st

Kommentarer
Karin
2013-11-01 - 23:17:09

Hej! Jag har läst din blogg till och från genom åren! Undrar om ni var på Waynes Coffee i Göteborg idag? Tror jag såg er där, tyckte jag kände igen dig! Vågade inte komma fram och säga hej dock, det skulle ha känts lite konstigt... Hoppas att inte det här känns konstigt! :) Kram, Karin

Svar: Hej! Haha ja det var vi , det på akademibokhandeln. Nästa gång får du komma fram 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emilia Norström
2013-11-03 - 19:50:19

Så snyggt! :)

Svar: Tack Emilia!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: