GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

strawberries & brie

2012-05-23 | 20:15:12 | Egocentrerat&Vardagligt



Kvällens enkla men goda middag: Melon, jordgubbar, rostbiff, skinka, tomater och brieost. YumYum.

Åh vad lycklig jag blir ända in i själen av att vårsommaren är här med strålande sol, över 20+grader, blomstrande dofter som sprider sig överallt, långa ljusa kvällar och humlesurr.

Suttit ute i flera timmar idag i solen och jobbat. Även hunnit med en svettig promenad med mamma och u sitter jag nyduschad i sval långklänning och tittar på Arga Snickaren och sen blir det Greys Anatomy.
Kommentera 7 st

Kommentarer
Hanna - Mode och min vardag
2012-05-23 - 21:09:09

Jag blir också så himla glad över vädret!

smultris
2012-05-23 - 21:34:35

snacka om en galen högsommarvärme redan, man hann inte med och våren uteblev liksom ;)



din tallrik ser hur jäkla mumsig ut som helst :)

Moa
2012-05-24 - 07:19:12

Hej Anna!

skrev detta till dig på twitter, men jag tänkte ifall din twitter verkligen blivit kapad så kanske det innebär att du inte kommer in och inte kan läsa det. Det har kommit märkliga tweets och direktmeddelanden från ditt konto i natt :/



@avannashop Anna! Har din twitter blivit kapad? Fick ett märkligt direktmeddelande från detta konto och det här känns inte som din tweet :(

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-24 - 07:24:55

hej moa.

Men usch då =(



Jag fick sådana meddelanden själv från andra twittrare jag följer under gårdagen och fattade nada.



Ska genast byta lösenord.

Husfrun
2012-05-24 - 07:55:43

Perfekt sommarmiddag i den här värmen :)

A
2012-05-24 - 10:17:26

Ser verkligen supergott ut! Blir hungrig!!!

Och så blir jag ännu mera längtig efter sommar. Här (Gävle) har vi fint väder men det blir liksom inte riktigt varmt. Kyliga vindar och bara varmt om man sitter i lä efter en vägg. Trist!

Sofia
2012-05-25 - 18:20:03

Vad gott det ser ut!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: