GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Photo Euphoria!

2012-05-19 | 13:47:19 | Foto/Fotografering

Åh vilken underbar lördag!
Klev opp strax efter sju och såg blå himmel och solsken! Jippie inför morgonens möhippeplåtning som skedde utomhus.
Och vilken lyckad plåtning det blev!
Vädret höll i sig och nu är jag så där lycklig euforisk i kropp och knopp som man bara kan bli när minneskortet är fullproppat med fantastiska bilder redo att öppnas upp i photoshop!
Love it!!

En svettig promenad med mamma på 6 km samt även en caffe latte i gröngräset med min fotopartner in crime har hunnits med.

Nu blir det fotopill och lite slappetime innan kvällens födelsedagskalas hemma hos föräldrarna!


Kommentera 3 st

Kommentarer
Linnéa
2012-05-20 - 12:48:05

Åååå så roligt med en möhippefotografering =). Jag hade också en fotografering igår, så himla kul att fota verkligen. Kul att få ut alla fantastiska idéer man har - det var allt ifrån lik uppspolat på stranden till latinsk skönhet i vassen.

Människor är så otroligt vackra - även om de inte tror det själva - inklusive dig!!!! =)

Jessika
2012-05-20 - 13:49:57

hej! Förlåt om du redan har besvarat detta i något annat i nlägg.

Men när ni fotograferar, var utgår ni ifrån då? :)

Jag som tex bor i södra halland, skulle jag då "behöva" ta mig till er då? :)



Tycker ni tar fantastiskt fina bilder, men underbart tema! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-20 - 16:47:24

Jessika: Tack så jättemycket!



Vi verkar ju här i Tidaholm men kan ju absolut ta oss till dig, mötas på nån annan plats osv bara att vi tar ju ut reseersättning.



kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: