GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

18 år, i 18 år har jag väntat...längtat

2012-05-20 | 21:27:33 | Egocentrerat&Vardagligt

Men jävla sabla skit också!
Stefan Schwarz åkte ur Mästarnas Mästare!
Fan!
Ja nu känner jag mig nästan lika bedrövad som jag gjorde i tonåren när det antingen var slut på en fotbollssäsong eller när det blev nån förlust i nån match Svarre Dobb spelade med i.

Jag har väntat i 18 långa år på att få Stefan Schwarz i lite mer offentliga sammanhang...i grejer där amn får veta lite mer om karln, höra honom prata osv...så åker han ut!
Nej fy bövelen!

....för övrigt känns det väldigt konstigt att ha uppnått en ålder och kunna säga att man väntat på nåt i just 18 år...ujuj..



Kommentera 4 st

Kommentarer
Maria.
2012-05-20 - 22:49:28

INTE OKEJ att avslöja det.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-20 - 23:10:09

Maria: Om programmet har sänts, på en kanal de allra flesta har tillgång till och det dessutom står om det på t ex både expressen och aftonbladet, hur kan det inte vara okej att nämna det i sin blogg?

emma
2012-05-21 - 09:00:14

"hej ibland behöver man koppla bort en stund, kanske på ett hotell, kanske du ska någonstans i sommar och vill bo på ett fint hotell med några vänner? Det är jätte många som har tackat mig för att jag tipsat om denna tävling, var med här och tävla http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



Fin blogg du hade, allt bra? :)

/Emma - williams mamma

http://nattstad.se/Emmahjorth

Helén
2012-05-21 - 11:09:56

Klart man kan blogga om det efter att programmet sänts. Hahahaha.



Hursom, vm 94. Jag var 12 jordsnurr och tyckte Henke Larsson var behållningen med VM. Roligt med gamla kändiscrushar. hur de stannar kvar i minnet.



Älskar dina äppelblomsbilder nedan. Sådana bilder får mig att vilja köpa en riktig kamera....



Ha en bra måndag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: