GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tuesday filled with love

2012-03-06 | 17:03:50 | Egocentrerat&Vardagligt

Haft en finfin tisdag hittills!
Men kan ju inte ha så mycket annat när man får spendera dagen med kollegan och svägerskababe och min älskade guddotter/brorsdotter som idag visade sig ha en liten liten tand på g i sin lilla söta mun.
Och ikväll ska jag och älskling äta god mat, dricka en öl och äta tårta!

Svägerskan och jag satt och jobbade med Pollypix, på lördag har vi vår första inbokade plåtning - en gravidplåtning! Ska bli så kul!
Vi gjorde även iordning en massa med pollypixbloggen som vi ska släppa snart..måste bara finjustera lite design först. Bloggen är tänkt att funka lite som portfolio lite som fotoforum där vi gärna diskuterar foto och fotograferande =)



 

Jag och Polly lekte lite framför Photobooth vilket gjorde henne glad en stund..dumma lilla tand som skapade så mycket besvär för lilla hjärtat.







Kommentera 5 st

Kommentarer
Mickan
2012-03-06 - 19:39:04

Hahaha den sista bilden är ju episk!!! ❤ mamma/svägerskans godingar!

Pamela
2012-03-06 - 20:46:51

Underbart hihi

Hanna - Mode, smycken och min vardag
2012-03-07 - 07:54:26

Vilka härliga bilder!

hanan
2012-03-09 - 22:04:14

Jätte söt bebis. Ta hand om honom ;) Har själv 2 små. 4 och 2 år. Ständigt bråk men också mycket kärlek.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-03-10 - 10:12:19

hanan: Som det står så är det en HON, Polly och så mycket jag kan tar jag han om min älskade brorsdotter men hon har två underbara föräldrar som gör allt för henne,


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: