GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fröken Svår

2012-03-16 | 19:35:41 | Egocentrerat&Vardagligt



Yey! Äntligen helg! Denna helg ska jag verkligen bara njuta, ta det lugnt och skönt, göra avkopplande rogivande saker. Vissa dagar denna vecka har varit en psykisk bergochdalbana. Usch.
Lite besviken över vissas beteenden också.
Sen måste jag verkligen lära mig att inte göra en massa saker för att vara "snäll"...varför ska jag alltid vara den snälla och köra över och ner mig själv på kuppen? Nej slut med sånt.

Men det har ju även varit en glädjerik vecka med fotografering, massa häng med några av mina bästaste favoritpersoner och söthjärtan ( underbara familj vad jag älskar er!) och så har jag ett nytt/ytterligare projekt/karriärgrej på G.

Fredagen har ägnats åt jobbmail, jobbjobb och fredagsstädning.
En jättelång promenad på berget med mamma som sen bjöd på pizza och nu blir det massa mys med darling och katterna.


...fast känner jag mig själv rätt kommer jag ämdå sitta en massa i helgen med jobbgrejer, datagrejs och grubblerier fast jag varje fredag säger och tänker att helger är andningshål och tid till vila och ledigt och att man får vara ledig fast man har eget företag.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Jess
2012-03-16 - 20:18:30

Härligt med helg! Hoppas du kan slappna av nu och släppa jobbtankarna lite, man måste ju kunna ta helg även om man är egen företagare. Fast jag kan tänka mig hur det är, det är lite som med mina studier där tanken på att jag faktiskt kanske "borde" plugga alltid ligger och maler i bakhuvudet och ger dåligt samvete. Önskar dig hur som helst en trevlig helg, vad du än tar för dig :)

Emma Lannebrink
2012-03-16 - 23:20:55

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig fredags kväll :) Hoppas att allt är bra med dig! btw, bloglovin byte? :)

kram

Helena
2012-03-17 - 00:01:49

Vems e bandybollen? Katternas?

Va bara tvungen att fråga...



Stor kram på dig!

Hayley
2012-03-17 - 00:24:20

Å finaste Anna! Hoppas du kan ta en lugn och avslappnande helg. Vi behöver ju sådana helger ibland med, ladda batteri och känna glädje.



kram på dig!

Adelina
2012-03-17 - 07:07:45

Gud vad jag kände igen mig i det du skriver, har haft en liknande vecka.

Som du skriver så ska du verkligen stå på dig och inte vara den snälla och på kuppen trampa på dig själv. Och jag ska försöka leva efter det själv:-)



Jag hoppas du får en skön avkopplande helg.

Karin B
2012-03-17 - 09:16:30

Ha nu en riktigt skön och relaxing helg vännen min. Puss! Åh snygg bild!

a Lady & a Tramp
2012-03-17 - 09:25:38

vet hur svårt det är... men försöker trösta mig med att det faktiskt blir bättre grubblerier, de måste få komma fram nångång och bättre göra bort dem.

men det är svårt när man valt att försörja sig på det man gillar. (vad sjukt det låter, men du förstår säkert)

ha en underbar helg! kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-03-17 - 11:51:06

karin B: detsamma älskade vän! luv ya!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-03-17 - 11:52:03

Helena: haha nja det är stefans från när han spelade bandy några gånger i veckan, den har väl rullat ur nån flyttlåda nere i källaren =)

Sofia
2012-03-18 - 16:31:01

Fröken grymt snygg! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: