GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mord, rån, böllop, slott, hårdrock och datapanik

2012-06-04 | 18:33:56 | Musik/Böcker

Det uppstod en liten paniksituation här förut då jag av misstag råkade putta in kameraminneskortet i Imacens cdfack istället för i kortläsare.
Och det gick ju inte få ut med liten nål eller smal smal pinne eller fingrarna.
Så testade sätta i en skiva för att på så sätt få med kortet ut med denna...bara det att skivan också fastnade..Oups!
Men efter ett tag hostade datorn ut ett hörn av skivan och sedan spottade det ur kortet.
Yey!

Så nu kan jag visa bokpaketet jag var och hämtade för en stund sedan med lite nya härliga (hoppas jag) pocketböcker till min läshög.
Mmm..älskar böcker!


Kommentera 5 st

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion
2012-06-04 - 18:45:40

Tur att macar är så smarta att dom lagar sig själva. Imorse fick jag smått panik när datorn inte gick att starta, dog så fort jag öppnade locket - sladden var lösningen. Phu. Blev lite svettigt där ett tag.

Anna
2012-06-04 - 20:13:01

"I stället för dig" tar slut i ett nafs! Har du läst "Vecka 36"? Det är nästan ett måste för att läsa den här boken :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-06-04 - 20:38:20

Anna: Yes läste vecka 36 i höstas =)

Moa
2012-06-04 - 21:01:46

Oj vad trevligt med massa sommarläsning :D Jag köpte den där Nora Roberts boken till min mamma, hon fyller år imorgon! Det finns inget bättre än att försvinna in i en Nora Roberts-värld när man behöver lite "ledigt" :P

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)
2012-06-06 - 22:38:51

Du hade läst den första av Sofie Sarenbrant va? Jag vill också läsa den där och se vad som händer :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: