GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Te, tidning , tulpaner

2012-01-28 | 10:15:36 | Egocentrerat&Vardagligt

God lördagsförmiddag på er blogosfären. Hoppas ni mår bra.
Jag har ont i hela kroppen.
Darling började prata om armhävningar igår och nåt träningsprogram han läst man skulle lägga upp utefter hur många armhävningar man klarade på raken.
Han klarade 18.
Jag klarade 25! Woohoo! Men fan vad mör jag är nu.

Oh well, det var en jättetrevlig fredagskväll här igår och maten och moussen blev riktigt bra och god! Så himla roligt att leta recept och sen göra om dom efter eget tycke och smak, stå i köket i flera timmar och skapa och så blev det jättebra!

Ska lägga upp bilder och recept senare idag.

Men först lite te, lite tidining, lite tulpannjutning. Blommorn aoch ugglan fick jag av mina föräldrar igår.

Kommentera 7 st

Kommentarer
johanna
2012-01-28 - 10:35:16

Jättesöt uggla!!

Elena
2012-01-28 - 10:50:10

Den där ugglan är fantastisk!!

Helén
2012-01-28 - 11:14:13

Hundredpushups kanske? Testa det förra året, när man kommer upp och maxar runt 20 så blev jag tvungen att lägga ner, det var ju så jobbigt att huvudet höll på att sprängas.



25 armhävningar är ju sjukt mkt! Tror aldrig jag klarat mer än 21 på fötterna. Inte ens då när jag körde flera gånger i veckan.... Fan vad starkt.



Ha en bra lördag! Kram

Pernilla S
2012-01-28 - 11:27:02

Vet du vars ugglan kommer ifrån (affär) ? =) Den var så sööt!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-01-28 - 11:44:44

Penilla: Ugglan säljs i två storlekar och färger på Netto just nu =)

Anna J
2012-01-28 - 12:52:57

Härligt att höra att er middagsbjudning blev lyckad. Det är så himla kul att fixa innan och kul under bjudningen och sen känns det så himla bra efteråt även när man plockar i ordning och diskar.



Fina tulpaner (och uggla)! Jag älskar den här tiden på året då det går att frossa i tulpaner. På mitt köksbord tronar också gula tulpaner nu.



Ha en fortsatt fin helg! Kram!

johanna
2012-01-28 - 16:16:45

haha men ååh jag dör vilken söt uggla!!



25 på raken, duktigt ju!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: