GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ShoppingFriday

2012-02-24 | 14:25:30 | shopping, provrummet & cravings

Har haft en härlig fredag hittills!
Vid halv åtta imorses begav jag mig tillsammans med svägerskan och Pollyhjärtat till en VIPshopping-20%rabatt-frukost på H&M i Skövde. Mycket najs sätt att starta en fredag på måste jag säga.
Och guess what!?
Jag hittade tre plagg som varken gav mig ångest eller nånting i provrummet, de bara satt bra helt rakt upp och ner.
Och svägerskan min, älskade fina svägerska och vän, hittade en jättefin klänning och blus som bara satt så fint!
Ja jösses vad nöjda vi blev med vår shopping.

Här får ni lite crappy iphonebilder , dels på dagens svarta outfit och så på två av köpen.

Lilla jeanskjolen, som jag säkerlige inte kommer våga bära barbent om inte nåt magiskt under händer med mina ben men snygg till strumpbyxor. Måste våga bära lite kortare plagg och blotta de breda breda benen.

En ljust rosa klänning med sött print och skjortknäppning.

Kommentera 17 st

Kommentarer
Mickan
2012-02-24 - 14:30:43

Så jävla snyggt :) !! Tack för en fin förmiddag!! :)

MariaP
2012-02-24 - 15:01:24

Snyggt :D

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-24 - 15:07:41

Nr1 SKITSNYGG

Nr2 URSÖT

linnéa
2012-02-24 - 15:14:57

Superfin kjol å så himla söt klänning =) Jag tokshoppade för någon månad sedan - skulle handla något billigt till en fest - tror du jag hittade något. Nej nej, ångest i affär efter affär. Så tänkte jag att de dyrare affärerna kanske kan vara värt ett besök, det finns typ två haha. Så jag gick in i den ena och hittade två ubersöta längre koftor som jag (precis som du) bär till strumpbyxor. Rejäla kap med 75% rea på fina märken (sååå lycklig man kan bli haha) å vidare in i nästa butik där det är 75% på nästan allt utom vårnyheterna. Där fann jag ytterligare en underbar kofta, grå med knäppning fram OCH en klänning som inte var på rea MEN den satt perfekt. Tjoff poff så hade jag bränt flera tusen haha, men gissa om jag använder dessa plagg flera gånger i veckan. Kärlek till klockrena plagg Anna - å dina plagg var klockrena på dig =) supersnygga =) By the way, har sagt det förr och säger det igen - jag älskar ditt superfina håååår =)

Kia
2012-02-24 - 15:37:05

Ledsnar du aldrig på att skriva om dina ben?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-24 - 15:43:00

Kia: Näe.

Moa
2012-02-24 - 16:07:21

Åh vilken fin rosa klänning!



Och varför ploppar det upp sådana där elaka kommentarer? Som ovan... Jisses! Jag hoppas du bara kan låta det rinna av dig.

Kram

Jess
2012-02-24 - 17:40:00

Fina du, ursnyggt! Själv sportade jag min snygga skull-tisha från Avanna idag och kände mig riktigt snygg i den tshirten alltså :)

a Lady & a Tramp
2012-02-24 - 18:09:05

åh, vad härligt!

Lovely när sådana bra shoppingdagar plötsligt bara slår till...

också haft en underbar fredag och tagit hand om mig själv, ha en underbar kväll!

Micke
2012-02-24 - 18:45:46

Ha en riktigt bra helg! :-)

Helén
2012-02-24 - 19:22:30

Fina grejer. Vet inte när jag hittade nåt som jag gillade på mig sist. En klänning har jag köpt sen i november. Men sånt brukar alltid gå över. Ska se om den klänningen finns på mitt HM här.

Mickan
2012-02-24 - 21:07:06

Haha du kommer ångra att du erbjöd mig kjolen till låns en vacker dag finaste du ❤

Hoppas ni får en fin fin kväll era gosisar så ses vi imorn!

Puss på fina du

Frida
2012-02-24 - 22:43:54

Fiint! :) Shopping är alltid en härlig start på helgen. Själv shoppade jag loss på vippen i Sundsvall.

dissys
2012-02-25 - 10:20:06

Åh den ljusrosa klänningen var ju bara för söt på dig. Du är så fin Anna:)

Anna J
2012-02-25 - 10:49:41

Åh va det är roligt att hitta en massa nytt och roligt när man är ute och shoppar. Själv är psykiskt väldigt sugen ut på stan idag för solen skiner men fysiskt så funkar det inte då jag har feber och värk överallt i kroppen. Får vänta till nästa vecka.



Klänningen är så söt. Jättefin på dig!



Och du, stå på dig och gör det du vill och känner för med din blogg. Men låt aldrig några missunsamma människor som far runt på bloggar och letar inlägg att kommentera med sina sura och missunsamma ord komma i vägen för dig. Du, din blogg och Avanna är så jäkla bra och det är du som har gjort allt och det är så jäkla bra och inspirerande för oss andra som också bär på drömmar och mål, stora och små. Stor kram till dig! (Har läst i kapp lite på morgonen)

Hayley
2012-02-25 - 11:32:13

Myspys!! Skoj när man hittar plagg som sitter bra med! :)



Kram på dig fina Anna!

Cat
2012-02-25 - 14:16:47

Jag har också den där klänningen, både söt och tuff på samma gång. Funderade på att önska mig den i julklapp, men kunde inte hålla mig och köpte den själv istället :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: