GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ash

2012-02-11 | 17:07:33 | Egocentrerat&Vardagligt

Hola blogosfären. Hoppas ni har en skön lördag!

Jag gick som sagt upp tidigt imorses, gjorde mina onehundredpushups ochsprang sedan uppochnerför för trappen här 12 ggr tills lår och vader brände.
Quick shower och frukost efter det, lite hemmafix och sen blev det massa timmar tillsammans med älskade mamma.
Vi har strosat i affärer, gått promenad, hälsat på hos brorsan/svägerskan/pollyhjärtat, promenerat lite mera och sen följde hon med mig hem och hjälpte mig lägga i en askblond färg i hela håret för att få bort mitt gulskiftande samt den mörka utväxten. Nu har jag en mer behaglig lite guldigare utväxt. Så ska nog köpa en omgång färg till så blir det nog finemang. Har ju tänkt frångå det platinablonda ett tag nu.

Ikväll kommer Karin hit och vi ska glo på Melodifestivalen och snacksa. Lovely!♥
men nu ska jag laga mat åt mig och darling, blir den underbart goda maten vi bjöd våra föräldrar på för några veckor sedan - baconlindad fylld kycklingfilé med bakad potatis. YumYum



Kommentera 6 st

Kommentarer
s p i n d e l t j e j e n
2012-02-11 - 18:05:07

Hoppas att du får en härlig helg Anna! :)

Kram C

Liie
2012-02-11 - 18:06:57

lite småavis på dig som vågar gå från ditt snygga platinablonda till något annat!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-11 - 18:14:11

Liie: haha har inte så mycket val känner jag just nu inte råd med de dyra platinabehandlingarna jag gjort och känner för att låta håret vila lite nu från extremt platina och slitsamma blekningar men kommer ju fortfarande vara åt det väldigt ljusa hållet =)

▲ Mohammedi's™
2012-02-11 - 18:16:47

Fin bild ;)

Liie
2012-02-11 - 18:26:52

ja billigt de är de ju inte! därför väntar jag alltid in i de längsta, så länge jag står ut. skönt för håret att vila lite, skulle mitt behöva med. men jag vill såååå gärna vara så ljus det bara går och är rädd att om jag gör nåt annat blir de ett helvete att få tillbaka sen.

Ida
2012-02-11 - 18:56:48

Håret ser jättefint ut! Vilken effektiv dag du har haft, skönt! :)



Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: