GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

what´s in the big yellow bag?

2011-10-09 | 11:42:39 | shopping, provrummet & cravings

Tänkte visa lite vad jag kom hem med efter Ullredstrippen i fredags.
Det blev ju som vanligt plastpåsar, kattleksaker, kattmat, värmeljus, hygienartiklar och lite tvätt/rengörings/diskmedel.

En tröja, strumpor och duschkräm till Stefan.

Köpte lösögonfransar till min bästa vän.

Personligt till mig köpte jag 3 bh:ar, trosor, ett skärp och en hair donut.

Till vårat kommande hem, vårat hus köpte jag två plåtburkar, en muffinsbricka , en muffinstavla och en läckert röd vattenkokare...blev så kär i en matchande röd micro dessutom...åhh vad fin den var..kanske nåt att önska i julklapp...köket kommer vara i lite femtiotalsstil med scharutigt golv, lite tonade vita köksluckor, stringhyllor och antingen behålla den fina blågrå nyansen på väggarna eller då sätta nåt kitschig tapet..

Köpte två par retromönstrade gardiner i rött, vitt och rosa som kommer passa fint ihop med våra röda Klippansoffor i tvrummet på nedervåningen i huset samt ett snyggt tidningsställ.
Och så en pinuppig tavla som jag tror kmmer bli skitläcker...nånstans.

Kommentera 6 st

Kommentarer
Mette
2011-10-09 - 12:03:52

Toppen!



Kommer du göra mer babykläder med andra motiv?

Eller kanske i storleken över 80 sen?! :P



Samt en till fråga, kan du sälja trycket bara så man kan ha möjlighet att trycka den på en body som man själv vill ha.

Eftersom den bodyn ovan är "konstig" i modellen... finare med en knapp vid axlarna. Annars gasar den lätt ner på axlarna! :)

Jess
2011-10-09 - 12:15:06

Åh haha, nu längtar jag nästan hem när jag ser alla gekåsgrejer. Fina grejer du hittat :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-09 - 12:17:12

Mette: Jag kommer utveckla baby och barnsortimentet allt eftersom men det tar tid och min leverantör av plagg har just nu bara tillverkling av denna modell av bodys samt storlekarna 6, 12 och 18 månader.

Kommer ha tshirts för äldre barn sen.



Kommer inte sälja motivet för att andra ska kunna trycka det, då har jag ingen kontroll över det.



Nu har jag inte barn själv så svårt att veta just vad man ska tänka på vad gäller passform. Förstår inte hur dessa skulle kunna "hasa ner" när de inte är urringade..?



=)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-09 - 12:27:13

Roligt med shopping. :-)

Johanna K
2011-10-09 - 12:30:51

Jisses vad fina grejer! Själv älskar jag Gekås just för det breda sortimentet, man vet aldrig vad man hittar för guldkorn :)

Sanna
2011-10-09 - 12:31:19

Vill också till Ullared:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: