GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I'm wearing this and I'm so fucking fabulous

2011-10-03 | 10:22:29 | Avanna konst/design/foto

God förmiddag blogosfären. Hoppas ni fått en bra start på denna måndag och nya vecka.

Idag är det då, enligt mitt schema, produktionsdag för mig så jag kommer hålla till uppe i min verkstad uppe på vinden, vilket är riktigt mysigt nu när det är höstigt ute.

Så nu ska det tillverkas Today I'm wearing this, I'm so fucking fabulous, Kameramotiv med mera!

Kommentera 15 st

Kommentarer
Linda - ndaiL
2011-10-03 - 11:20:30

HÄrligt!!

A
2011-10-03 - 11:26:24

Anna, du måste ha världens bästa jobb! Absolut!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-03 - 11:29:12

Linda: Yes! Kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-03 - 11:30:38

A: Ja roligt är det definitivt, bara lite väl fattigt emellanåt ;)

PAULINE
2011-10-03 - 11:53:55

Härligt med en kreativ dag! Screentrycker du själv? Funderar på att tillverka några linnen i present/julklapp till vänner faktiskt, men är osäker på om de papper man kan printa ut tryck själv på verkligen är hållbara för tvätt m.m??

Mickan
2011-10-03 - 12:12:53

Sv: ja de va faktiskt mums, ni får gärna söndags middag när ni är friska :)

Ja nu börjar tålamodet tryta haha, nu får bebis titta ut när som :) ska bli så mysigt och se om personligheten man uppfattat att den redan har stämmer :) isf är de en hickande och envis liten krabat som gillar Nirvana :) haha. Kramkram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-03 - 12:20:28

Pauline: Hej babe



Jag har egen tryckutrustning numer , yes! Vilket är väldigt effektivt för mig..och kul!



Jag rekommenderar inte de där transferpappren man kan köpa själv..dels är det lätt att det blir brännmärken av strykjärnet, dels så blir det ju en så himla plastig yta på det. Och min erfarenhet är att vissa av färgerna rinner ut på plagget i tvätt samt att trycket försvinner.



Du kan köpa egen design på www.avanna.se =)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-03 - 13:05:51

Låter som en rolig dag!

Mickan
2011-10-03 - 13:16:34

Sv: nej mig vet jag att de inte smittar och ja jag kanske ät mesig men jag håller mig helst undan för jag vill inte att bebis ska få ngt, nu tror jag ju inte det är så farligt men man vet aldrig. Så jag tar det säkra före det osäkra :) man ska ju va likadan när den ploppar ut sen iaf viktigast i början :)

Ja usch ja hosta är ju tyvärr så, men det ska nog släppa snart hoppas vi :)

Ha det så mysigt "första nya" dagen :) ser riktigt en mysig tomteverkstad framför mig uppe på vinden :) kramkram

Linda-Mamma till Alfred
2011-10-03 - 13:28:13

Åh läste att du skall jobba 100% som egen företagare nu,stort grattis!!

Vet inte om du läst min blogg, men jag har startat en egen insamling till hjärtebarnen. Kanske hade du kunnat trycka upp en tykasse eller ett linne med ngt motiv och en viss summa går oavkortat till hjärtebarnen, som sätts in på deras giro?

Mickan
2011-10-03 - 13:28:43

Haha ne en prickig Lill-fis ska vi undvika :)



Åh kan verkligen se hur alla pojkarna vill hjälpa till :) Ozzy coatar, Bisco stryker och Charlie chillar på pressen :) haha



Det blir tyvärr inget BB besök för nån, de har nån ny policy sen svininfluensan att det bara är pappan som får vara med och inga anhöriga.. Men de e klart ni får komma å nuffsa bebis när vi kommit hem, känner oss pigga och installerat oss alla tre till omställningen :)

Pusspuss å kärlek

Mickan
2011-10-03 - 13:43:42

Sv: Tack fin <3

Vi har redan en, man får en likadan blöjhink och samma startpaket gratis bara man sätter foten inne på babyproffsen :) puss

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-03 - 15:44:44

Linda: Tack så hemskt mycket!



har tyvärr helt missat din insamling, så har inte ignorerat den.

Ska kolla upp det här med insamlingar, absolut och se hur det funkar med bokföring osv så kanske vi kan göra nåt =)

Sofia
2011-10-03 - 21:58:21

Jag tycker helt klart att du borde marknadsföra dina tryck här nere! De är så Berlinstil så det är inte sasnt, skulle sälja som smör =)

J e n n s a n s v ä r l d ♥
2011-10-13 - 17:12:59

åh vad roligt! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: