GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sweet sweet saturday

2011-10-29 | 10:30:54 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff



Linne-AVANNA, Väska- Gina Tricot, Accessoarer -Ellos.se, Kjol - Chicy.se, Skoillustration: Jag

Ahh ljuvliga lördagsförmiddag! Jag äter god frukost, kollar Nyhetsmorgon, surfar runt på nätet och äter en hallontryffel från Åre Choklad.
Ska gå en lurv på stan med mamma, se om jag hittar nåt nytt till garderoben att bära på mötet på onsdag,  och sen ta en långpomenad. Ska köpa mig en flaska rödvin och ikväll blir det våras lyxpasta och nån film...och däremellan blir det nog senaste avsnittet av Vampire Diaries...Mmm
Kommentera 7 st

Kommentarer
Pernilla Sahlström
2011-10-29 - 11:40:28

Anna!

Du menar väl inte att du ska köpa nåt att ha på dig när du har en trolleritryckmaskin på vinden!?! Du gör ju de bästa kläderna i världen, ha på dig nåt som du gjort själv!!



Lycka till på mötet!



Tusen kramar :)

Art By Tina
2011-10-29 - 13:10:21

Kanske vi ses i Borås på onsdag. Eller på tåget=)

Karin
2011-10-29 - 13:11:01

Så fint!

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting
2011-10-29 - 13:42:22

cute :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-29 - 14:52:03

Pernilla: Sweetiepie =)

Men klart jag ska ha nåt Avanna på mig..men måste ju ha nåt att matcha med, blir lite väl bart med baar linne ju ;)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-29 - 16:23:22

Det låter som bra lördagsplaner! :-)

Elin [ n e v n a r i e n ]
2011-10-29 - 16:46:25

sv, Nä jag fattar inte det, det är den enda sladden han vart och gnagt på (på fyra ställen på den dessutom) och då har vi ändå hur mycket sladdar som helst tex vid tvn och datorn som ännu inte är skyddade... haha...

Funderar på om du testat att spraya med lukter som katter inte gillar och om det i så fall funkar? Vet inte ens om sådant finns men det var någon som jag känner som pratade om det.. sen undrar jag också om du köper äkta mac-sladdar varje gång (han bet ju liksom sönder 800 spänn i så fall så då blir man ju lite... sur haha) ;P



Och skönt att höra att du kände så, precis som jag när jag läste ditt inlägg :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: