GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Photoshootplanering

2011-10-17 | 17:03:04 | Foto/Fotografering

Jösses, allt går  verkligen fel idag. Som sagt..mens och pms på G...min hjärna funkar inte särskilt bra alls då.
Minns så väl när jag gick i åttonde klass och vi satt i aulan och skulle skriva prov...jag skulle ha mens och jag började lipa tyst för mig själv och fick panikkänslor för jag förstod verkligen inte en fråga, hela hjärnan kändes som om den försvunnit ur skallen. Uscha.

Men en positiv sak idag i alla fall, jag, Svägerskan min och hennes syster kanske ska göra en photoshoot i veckan! Woohoo!
Svägerskan är en jäkligt duktig MUA och syrran hennes är fruktansvärt fotogenisk och jag, ja jag är duktig på att fota och designar ju kläder så we make a great team!
Behövs lite nya promobilder till AVANNA.
Och jag måste komma igång med fotandet mer och mer ..så jag har åt att skriva och visa sen i kommande nummer av SHOOT.

..så kanske värkarbetet kan sätta igång på svägerskan också..hehe

Me and my friend Canon

Bilder plåtade av mig, make o hår av svägerskan och modell Jessica. Älskar dessa bilder och tycker de är jävligt snygga.

Kommentera 8 st

Kommentarer
Mickan
2011-10-17 - 17:47:37

Hahaha du är skön du! Du kanske tom me får me vattenavgång på foto, de vore nått :) not haha!

Pusspuss



Åh ja ser inte fram emot när man får mens sen igen, då har ja hellre gravidskalle...

Jess
2011-10-17 - 18:14:17

Uscha, det där fösta låter som en hemsk upplevelse. Jag är glad att jag är besparad från sånt, låter riktigt jobbigt. Vad kul med photoshoot! Bilderna i detta inlägget är sjukt snygga, du är verkligen duktig inom många områden :)

Liselott
2011-10-17 - 18:37:34

Åååå, va kul det låter med fotografering. Se verkligen upp till dig och vet att allt du gör blir grymt. Du gör det du önskar och drömmer om och lyckas alltid göra något väldigt bra av det. Det är i alla fall bilden som jag har fått av dig under tiden jag har följt dig.

En blogg full med glädje, känslor och en grym multikonstnär.

Tack för att du finns och sätter färg på vardagen som annars kan vara ganska grå.

KramKram!

a Lady & a Tramp
2011-10-17 - 20:24:11

Kul!

Ser fram emot att se bilderna! =)

ANNAWII ♥
2011-10-17 - 20:25:45

Kul! Finns ju inget roligae än egna plåtningar eftersom man då får ha det precis rsom man vill! Kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-17 - 20:32:21

ANNAWII: Precis och exakt..och jag fotar alldeles för lite..vore dumt att inte plåta mina egna fashionpics liksom =)

printade förresten just fjäderlinnet..med fjädrarna som halsband..blev attans snyggt ;)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-17 - 21:21:40

Vad roligt!

Elin [ n e v n a r i e n ]
2011-10-19 - 18:54:39

skoooj! :) Och jäklar vad du har bloggat sedan jag var inne sist... Okej det har nog alla gjort som jag kollar, eller så är det bara jag som inte läst bloggar på ett för långt tag ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: