GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

it just says Klick y know

2011-10-16 | 11:00:12 | Avanna konst/design/foto

Vill bara visa er lite skärmdumpar från Elin Keros/Nevnariens blogg där hon är klädd i det ena Kameralinnet från AVANNA.
Så fin hon är!
Jag tycker så mycket om Elin.
Jag har följt henne sen 2007, kommer ihåg när hon la upp en jättefin illustrerad kortlek och sen tecknade hon av ett gäng bloggerskor och nu är hon en fantastisk fotograf...och hela tiden, medan hon växt , har hon ändå känts down to earth , äkta och härlig...och som en vän.
Och nu är vi dessutom kollegor! För ni har väl inte missat SHOOT Magazine?
Tidningen som Fotograf Emelie Ohlsson dragit igång och jag är så jäkla glad och stolt att få vara en del av "the crew"  för denna tidning, som skribent och fotograf tillsammans med ett gäng hejdiundrande  fina bloggare och fotografer.

Första numret kommer i december och ni kan teckna upp er för en prenumeration nu med fina erbjudanden! KLicka bara på bilden så kommer ni dit.

 

Vackra Elin/Nevnarien i höstig outfit med Avannas Kameralinne!








Kameraprodukterna från AVANNA:


Kommentera 8 st

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-16 - 15:41:09

snygga!

leopardia
2011-10-16 - 17:26:45

Kul initiativ att starta en tidning, så där i dagens läge också! Heder till henne! Och heder till dig och dina fina produkter!

linns beautybox
2011-10-18 - 12:11:18

åh, blir det några saftiga erbjudanden på dina plagg lagom till julstressen börjar? Någon av plaggen ovan skulle vara perfekt till min fototokiga lillasyster! :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-18 - 12:37:35

linns beautybox: klart det kommer komma julerbjudanden men har ju inte bestämt vad än =)

hemlig beundrare som börjar på a och slutar på lma
2011-10-18 - 17:41:10

åh, älskar tygpåsen! ska defintivt köpas! :)

A L M A S F O T O
2011-10-18 - 17:41:30

åh, älskar tygpåsen! ska defintivt köpas! :)

URL: http://a
Elin [ n e v n a r i e n ]
2011-10-19 - 18:57:43

Och JAG tycker så mycket om DIG!

Kära söta rara fina Anna, det finns inte ord för hur varm jag känner mig i hjärtat när jag läser detta :) Tack så otroligt! <3

D A H L È N
2011-10-25 - 12:31:23

åh jag måste få tummen ur röven och beställa massa fina kamerakläder och väskor. De är ju så fantastiska och passar mig som den stora kameraälskare jag är :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: