GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cupcakes, försvunna paket och avanna home..

2011-10-11 | 15:37:04 | Avanna konst/design/foto

Håller på och jobbar uppe i min  verkstad/tryckeri för fullt. Printar massor av plagg, viker packar.
Tyvärr har posten varit väldigt opålitlig senaste veckorna, flera kunder som inte fått sina beställningar alls vilket känns så himla tråkigt - dels att det kostar mig att skicka nytt men mest för att kunder väntar och väntar och sen inte får sina paket och sen misstror att jag aldrig ens skickat dom vilket ju inte är bra för Avannas rykte. Suck.

Nåväl.

Håller på och testkör mitt nya cupcakeprint nu.
De här kommer komma upp till försäljning i veckan på AVANNA!



Skulle väldigt gärna vilja hitta en bra grossist av kuddfodral och handdukar så jag kan utveckla och öppna  upp AVANNA HOME...tror just detta print skulle bli jätteläckert på just kökshanddukar.
Kommentera 16 st

Kommentarer
Charlotta
2011-10-11 - 16:13:09

Det där har jag funderat på, det där med posten. Jag kommer ju också att skicka paket i mitt företag och från tidigare tradera-erfarenheter vet jag att paket ibland försvinner spårlöst. Känns lite läskigt om man skickar en klänning för nästan tusen kronor och den försvinner. Vill ju helst skicka som post också eftersom det blir billigare. Men posten alltså, man vill ju tro att de har mer koll.

johanna
2011-10-11 - 16:19:17

Nämen så fina!

Kökshandukar skulle ju vara så fint!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-11 - 16:22:28

Läckra. Visst var det så att man kan göra specialbeställningar nu när du har eget tryckeri? Skulle vilja till bebisen ha en body med cupcakestryck, som det ovan fast utan texten. Skulle det gå att ordna framöver?

Jess
2011-10-11 - 16:42:58

Åh, tummen upp för Avanna Home! Jag hade lätt beställt en kökshandduk med cupcakes på :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-11 - 16:48:44

Vilken tur jag har, Då ska jag göra en besällning i dagarna. En eventuell pojke kan ju också ha cupcakes på magen. :-)

Lina
2011-10-11 - 17:01:40

Trist med posten. Anmäler du försvunna brev? De borde få reda på att tjänsten de säljer inte fungerar. Sen kan det vara så att breven dyker upp lite senare. Jag jobbar på en provmottagning där många av våra leveranser sker via just posten och det händer titt som tätt att vi får in riktigt gamla prover som varit på villovägar på posten. Hoppas att det inte fortsätter att hända! Trist när du ju gör allt rätt.

Anna J
2011-10-11 - 18:11:04

Ja, så bra ideer du kommer med. Jag beställer hur lätt som helst en kökshandduk med det motivet.



Trist med paket som försvinner. Jag drabbades av det i våras från dig men du löste det hur bra som helst. Misstrodde dig aldrig utan trodde/visste att det var Postens fel. Kram på dig!

Lena S
2011-10-11 - 18:59:48

Oh, de matchar ju perfekt med min kommande tatuering! Måste köpa linnet! :)

Husfrun
2011-10-11 - 19:02:20

Det hade garanterat blivit helt underbart på kökshandduk.

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-10-11 - 22:02:12

Usch vad trist att de inte kommer fram! Har du skällt på posten? =( Ersättning?



Kramis!

Emilie
2011-10-11 - 22:37:24

MEN ÅH! De är ju så jävla snygga :O

Sandra
2011-10-11 - 23:51:12

Snyggt! Men jag hade nog föredragit trycket utan texten längst ner

Emma
2011-10-12 - 05:31:20

Du är inte ensam om att ha problem med posten till och från.. det är väldigt frustrerande speciellt när man skickat skrymmande brev som inte går att söka... oftast ligger de hos utlämningsställena men avierna om att det är där de är har kommit på avvägar. Jag brukar be kunden kolla där först i 9 fall av 10 ligger de på utlämningsstället och väntar.

Sanna
2011-10-12 - 16:10:10

Håller med dig, som kökshanduk skulle den vara supersnygg!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-12 - 18:21:21

Anna J: Tack så mycket vännen för förtroendet och för att du tyckte det ordnade sig bra iaf! Men det är för jäkla trist det här, för nu har det hänt med så många paket.

massa kram

Carro
2011-10-12 - 21:36:33

Åh, vilka fina tryck... älskar verkligen cupcakesbilder :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: