GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

AVANNA.SE ♥ BLOGGARE

2011-10-18 | 19:03:32 | Avanna konst/design/foto

 

AVANNA som klädmärke hade aldrig funnits utan blogosfären. Bloggvärlden är en fantastisk plats att starta företag och få sitt företag att växa på. Det är via er läsare och era bloggar som saker händer!

Och AVANNA älskar bloggar!

Bloggare skall belönas.

Så har du en blogg och vill få lite kärlek från AVANNA?

Om du skriver ett inlägg om Avanna Shop på din blogg, eller har gjort det, länka till det inlägget bland kommentarerna här , glöm inte din mailadress, så kommer du belönas med en personlig 15% rabattkod.

Kommentera 6 st

Kommentarer
linns beautybox
2011-10-18 - 20:56:57

tack fina du för den fraktfria koden jag fick tack vare mitt inlägg. det var jag inte alls beredd på! fina du :)

a Lady & a Tramp
2011-10-18 - 22:38:22

Gokväll!

Jag vill jättegärna göra reklam för dig, men du kan inte tänka dig att skänka de där 15% till RosaBandet istället?

Eller 10% som vi andra som är med, så kunde vi fixa en banner direkt från min blogg och ha rabattkod froctober eller nåt? Så ser du enkelt vilka som beställt på den.... som en god gärning, lite mer sälj (kan inte handla själv så mkt ;)) och så publicitet.... bloggen är ganska välbesökt nu under "(Today I'm wearing this) Dress no. X"-frocktober-tema

Det vore kul ha dig med!

fundera på det!

kram

Anonym
2011-10-19 - 19:56:18

Tack för linnet som jag äntligen fick idag är sååå nöjd! Om du spanar in min blogg så kommer du se vad det ska användas till...tror du kommer kommer bli glad! Hoppas jag är först med detta oxå!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-19 - 20:15:14

Anonym: Attans att din bloggaders åste fallit bort när du publicerade kommentaren =(



kram

Yosofine
2011-10-19 - 23:38:49

Halloj igen! Jag har tipsat om dig på min blogg, vilket kändes som en självklarhet då jag föll handlöst för din design. Funderar inte på att göra tapeter? Skulle kunna tänka mig en hel vägg med cupcakes! =) Länken till inlägget är som följer: http://www.yosofines.com/2011/10/avannase.html



Ha det fint!



Kramar Yosofine

Husfrun
2011-10-21 - 19:07:56

Åh vad glad jag blir för erbjudandet. Här ska handlas julklappar minsann.

Här har jag gjort ett inlägg om din shop:

http://villafreja.blogsot.com/2011/10/godbitar-fran-avanna.html

(Rackarn's, det gick inte att klistra in länken så jag fick skriva av... hoppas den fungerar).

Tack, tack, tack.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: