GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hollywood Girls Club

2011-11-16 | 15:14:22 | Musik/Böcker

Jag är ju en total bokslukare och läser iallafall ut en bok i veckan.
Det är mitt sätt att totalt koppla bort all annat.
Så jag spanar ju alltid in nya böcker att köpa och läsa. Föredrar pocketböcker då jag tycker de känns mysiga även om en rejält inbunden bok känns lyxigt.

I går hittade jag i alla fall den här boken och den har i alla fall två ingredienser jag inte kan stå emot
- snygg omslag med snygg illustration
- tillhör chiclitgenren.

Hoppas nu den är bättre än den senaste chicliten...eller den senaste jag köpte med snygga illustrationer på...

Kommentera 7 st

Kommentarer
emma
2011-11-16 - 15:48:03

vad roligt! Jag älskar att läsa böcker jag med :)

Kram

A
2011-11-16 - 16:09:19

Gillar att du tipsar/recenserar böcker. :)

Jag köper också gärna pocketböcker.

Fast till skillnad mot många jag jobbar med (som tycker pocket är bra för då kan man kasta dem när man läst dem) så tycker jag att de är jättesnygga i hyllan sen.

Skulle nog aldrig kunna slänga en bok. Ja, det skulle vara om den var riktigt j-la skitdålig då! :)

Ingrid - Mamma till Zelda
2011-11-16 - 17:55:18

Chiclit är verkligen härligt! Jag älskar också att läsa böcker, fast då är det oftast deckare som gäller. Men om man är på romantiskt humör läser jag gärna en typiskt girligirlie bok :) Den här har jag däremot inte läst!



Ha en riktigt fin dag! Kram, Ingrid

Emma
2011-11-16 - 18:02:48

å den var god kan jag säga :)

Gillar dina klädesplagg, har today-linnen, såg att du hade gjort nya plagg med cupcakes på :)



Min Onsdag har varit bra, tränat lite och nu blir det mat, din då :)

Linda
2011-11-16 - 19:01:27

Wow, riktigt snyggt omslag! Den hade jag också fallit för. Vet du vem som gjort illustrationen?

Angiih
2011-11-16 - 19:26:05

Sv; okej, det var fina kläder och smycken jag kanske köper ett linne :)

Alexandra Kjellman
2011-11-16 - 19:41:03

Tack för tipset!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: