GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lite brun och gul tisdagsshopping

2011-05-17 | 15:14:20 | shopping, provrummet & cravings

Slank in på Lindex efter att jag varit på Konsum och handlat hem mat för dagen till mig darling och katterna..och kom ut med en ny bikini och ett par nya sandaler.

Lite trött på mina vita ( ej så vita längre ) sandaler jag köpte förra året..på Lindex och tja bikinis kan man ju inte få nog av och de få gånger man hittar nån som passar är det lika bra att slå till.

Den här bikinin såg jag dessutom inte i lördags när jag var och den kostade endast 79 kronor per del. Fanns i en rostbrun färg också.

 

Så nu har jag väl handlat färdigt det mesta inför Cypernresan på måndag!

Schampoo, balsam, tvål, raklödder, mediciner, tofflor, bikinis, solbrillor, solcreme, anteckningsbok, skissblock, pocketböcker, hatt.

Så blir det väl dessutom x antal klänningar i packningen, jeansshorts och några snygga linnen från AVANNA såklart.

Kommentera 6 st

Kommentarer
Marcus Å
2011-05-17 - 15:40:32

Oj, vad skönt med en resa till Cypern. Skulle jag inte tacka nej till heller hehe

Liie
2011-05-17 - 16:07:55

hej! jag väntar och väntar men mitt linne som jag vann dyker aldrig upp.. såg att de kom in i sortimentet igen för nästan en vecka sen och blir så besviken varje dag när det bara ligger räkningar och reklam i postlådan...

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-05-17 - 16:16:45

Liie:det kommer gå iväg med post idag, var tvungen att prioritera alla beställningar som hade kommit in på det först innan jag kunde skicka iväg vinst och se så det inte blev slutsålt, därav att jag skrev i tävlingsinlägget resevation för eventuell slutförsäljning.

Men nu postas det =) så du borde ha det imorrn/torsdag.

Malin
2011-05-17 - 17:44:58

Åh vad mysigt du kommer ha utomlands! :)



Puss på dig med!

Josefine
2011-05-17 - 18:51:40

Tack gumman! Det hoppas jag med.



Verkligen fina inköp!

Sara
2011-05-17 - 21:09:35

Så snyggt! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: