GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I´m wearing this är älskat av många nu..

2011-06-07 | 15:48:24 | Avanna konst/design/foto

I en av mina tävlingar där ni läsare kunnat vinna ett valfritt plagg ifrån AVANNA WEBSHOP så vann fina Liie. Hon valde ett Today I'm wearing this linne.

Och jag blev så glad när jag läste på hennes blogg om hur mycket hon gillar linnet och hon hade tagit så fina fina bilder!

"För några veckor sedan vann jag todaylinnet inne hos Anna! Jag säger bara, tusen tack! Det är så fint och passade super :) Anna har jag följt så länge jag kan minnas och har lääänge velat ha ett sånt här linne, men det har aldrig blivit av att jag köpt ett, dumt nog. Men nu har jag ett! Och jag älskar att ha saker från inspirerande människor.

..
Anna har nyligen startat sin alldeles egna webshop, avanna.se, där bland annat detta linne finns att köpa! Är väl kanske ingen som missat det men jag säger det ändå :) Tusen tack igen Anna!! Det här linnet lär få följa med lite överallt i sommar :) "


 

Nej nu ska jag fortsäta jobba...har haft strömavbrott här till och från större delen av eftermiddagen. Solen och den blå himlen försvann istället kom hällregn och massa åska.

Och jag älskar åska..men gillar inte strömavbrott som gör att jag inte kan jobba som jag ska.

Fick dessutom springa iväg förut till mamma som prickade in megastörtregnet när hon cyklade tillbaka till jobbet på sin lunch. Hon hann till Konsum och dit fick jag springa med paraply till henne. Och jag hade tofflor på fötterna vilket blev slirigt och halt och på nån minut så hade det kommit så mycket regn att jag blev helt nedstänkt av en bil vid ett övergångsställe.

Kommentera 10 st

Kommentarer
STYLE CRUSH, UPPSALA
2011-06-07 - 16:17:49

sv: åh tack kvinna! DU GJORDE MIN DAG! :)

Ingela
2011-06-07 - 19:32:24

Jag önskar jag hade sån tur att jag slipper dom på kreta.. tänk, det är bara 3 månader kvar! sen är jag där!

hoppas du slipper dom i sverige i sommar oxå.



kram

Ingela
2011-06-07 - 19:36:22

Förresten kommer du få in vita wings-linnen i stl small igen? tänkte ge bort i födelsedagspresent..

Sandra
2011-06-07 - 21:41:39

Jag nästan bor i mitt Today-linne!

Louise
2011-06-08 - 07:29:32

SV: Åh tack så jättemycket! =)

Hoppas allt är bra med dig! :)

Rebecka
2011-06-08 - 07:56:13

Hej

Soffi
2011-06-08 - 08:34:37

SV: Tack så mycket! :D

Grimgoth
2011-06-08 - 09:44:06

Liie är alltid så tacksam och ärlig, sånt gillas!

Snyggt linne med så klart.

Liie
2011-06-08 - 11:32:17

vilken glad morgon det här blev, alltså så himla roligt att du vill ha bilderna i webshopen :) nu känns de lite roligare att dra iväg på jobbet denna soliga dag!



jag tar alltid fina (eller så fina jag kan iaf haha) bilder på saker jag vinner, eftersom jag bara tävlar om saker jag verkligen vill ha så blir de liksom naturligt att visa fina bilder i bloggen också när jag väl vinner :)



hoppas du får en strålande fin dag anna, och tack för länkarna både här och på shopen! kramar i massor till dig!

Josefine
2011-06-08 - 15:38:16

Älskar med åska. Fast inte när det kommer för nära. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: