GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hem ljuva hem, utlandsbeställningar och egopics

2011-07-28 | 16:19:29 | Egocentrerat&Vardagligt

Då var vi hemma igen. I lilla Tidaholm, i kära lägenheten hos våra små pälsbeklädda älsklingar till katter. Åh vad vi saknat dom.
Så skönt att vara hemma också tycker jag som den hemmakära hemmagris jag är. Och längtar efter att få sova i egna sängen inatt med katterna på och kring mig. Har sovit uruselt de här tre nätterna på hotellet tyvärr. Brukar annars sova bra på hotell men nu  bodde vi liksom i "cabin rooms" nere i källarn, varmt och kvavt och inga fönster så man vart helt groggy på morgonen utan nåt dagsljus som vittnade om att det var dags att kliva opp.

Nu ska vi käka en pizza och kolla på lite 30 Rock. Sen blir det väl att  packa upp, tvätta, öppna och betala räkningar, kolla igenom Stockholmsshoppingen och efter det är det bara att ta tag i alla ordrar som vräkt in på AVANNA SHOP senaste dagarna. Från Sverige givetvis men också från Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Holland och USA! Gud vad roligt!


Kommentera 11 st

Kommentarer
donnasandra
2011-07-28 - 16:41:01

Extra kul med så många internationella beställningar! YEY!

Ida - bla bla bla
2011-07-28 - 16:42:45

Någon (som i jag) blev visst lite starstruck i Sthlm då jag vid frukosten på onsdagen upptäckte att vi bodde på samma hotell. Vågade dock inte gå fram å heja, ville inte störa dig och din familj redan på morgonen :) men hade jag gjort det hade jag förmodligen lite nervöst pladdrat på hur mycket jag beundrar dig och älskar dina plagg! Så om du såg någon som käkade frulle vid baren med sin sambo och råkade glo någon gång så var det nog jag... I och med denna kommentar kanske jag riskerar att framstå som en stalker men så illa är det inte :) Ha det gott! kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-07-28 - 16:52:28

Ida: men gulledig!

och vad jag önskar att du kommit fram då, hade varit jättekul!



och om du nu är den jag tror du är, du hade mörka jeans sandalaer och svart linne på dig? Så ska jag erkänna att jag sa till mitt sällskap att vilken vacker tjej det sitter där i baren.

Verkligen jättevacker i ansiktet!



kram!

Charlotte
2011-07-28 - 17:21:57

Välkomna hem! Borta bra men hemma bäst, tycker jag också! Kul med alla ordrar! Då har du att göra ett tag då! Kram!

Helén
2011-07-28 - 17:35:32

Gud vad kul att det går så bra! Inte för att jag nånsin tvivlade. Men så kul och så välförtjänt!



Kramis

Johanna
2011-07-28 - 18:30:54

Åh, grattis till alla utlandsbeställingar!! =) avanna goes international, me like!!

Cecilia
2011-07-28 - 20:50:32

Jag beställde ett antivapen-linne. Kändes som om det ligger i tiden nu... <3

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-07-28 - 21:27:12

Åh så roligt att få sälja till utlandet!

Carl-Alfred
2011-07-29 - 09:14:09

Åh vad roligt, grattis! :)

Sofia
2011-07-30 - 19:02:13

Åh har du fått ordning på din fina klänning? :D

jennsan
2011-08-06 - 21:04:33

vad roligt att du får beställningar världen över!! grattis! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: