GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

games people play

2011-07-30 | 11:57:51 | Outfits och Garderoben

Jag har startat min lördag med ett pass på motionscykeln och ett avsnitt Sex and the city.
Jag tycker det är så fantastiskt tråkigt med motionscykeln så jag måste ju kolla på nåt bra samtidigt.
Men det jag finner som en enorm glädjeaspekt med cykeln är :svettet!
Jag är en sån som knappt svettas när jag gympar, styrketränar, springer, powerwalkar eller utför annan träning. men cykeln! Oboy! Det ser just nu ut som jag varit ute i spöregn, det bara rinner! Härligt!
Så nu blir det en skön dusch och sedan sen frukost.

Blir nog en promenad med mamma i eftermiddag, kanske en tur  till solariet och ikväll funderar vi på lite öldrickande och pubhäng där ett Iron Maidencoverband som spelar.

Inte omöjligt att jag kör jeansshortsen och nätlinnet då med en nyinköpt lite oversizekavaj över och high heels.

Kommentera 6 st

Kommentarer
Matilda
2011-07-30 - 12:08:57

Haha, jag är raka motsatsen - varmblodig som få, ett arv från min mormor och mamma. Svettas JÄMT - känns det som och särskilt under sommaren så räcker det att jag rör lite på mig för att svetten ska rinna - även om det egentligen inte är speciellt ansträngande och det inte beror på att konditionen är dålig. Så, var glad över att du slipper svettas ;)

jeanette
2011-07-30 - 14:20:46

sv : tack snälla :)

Sara
2011-07-30 - 15:35:26

Säger som någon tidigare kommentator. Jag svettas jämt nuförtiden, men det har nog med graviditeten att göra. Kan knappt ta på mig skorna utan att bli varm, haha :)

Malin
2011-07-30 - 16:59:11

Du passar så himla bra i de kläderna. Supersnyggt!



Kramen!

Art By Tina/Tina Axelsson
2011-07-30 - 19:24:28

Pubhäng låter trevligt - fast egentligen tycker jag att ni ska dra till raggarklubben i Falköping och hänga med oss på cruising=)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-07-30 - 19:27:26

artbytina: nope..det räcker att det är cruising här i tidaholm två gånger om året..påtvingat..så åker ju inte frivilligt iväg til en annan stad med cruising i.

Kom till Tidaholm istället och rocka loss till Only Maiden =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: