GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Unisex och info om beställningar innan jul!

2011-12-14 | 21:54:17 | Avanna konst/design/foto

Hela dagen gick åt till tryckande och packande av ordrar, kom iväg till posten strax innan kl 18 med 3 fullastade stora påsar med rosa paket.
Och kvällen har ägnats åt att lägga upp en massa nya varor på AVANNA.SE
En sprillans ny Unisexkollektion där tshirtarna passar både dam och herr.
Normala i storlek för herr, lite skönt oversize för dam.
Då jag framförallt vill testa herrmarknaden lite mer nu så är det pre-order/förbeställning på dessa plagg.
Men skriver ni JULKLAPP i meddelandefältet och beställer INNAN SÖNDAG ska jag göra mitt allra bästa för att ni ska få ert paket innan julafton.
Ja det gäller de allra flesta varor nu, efter söndag kan jag inte garantera att erat paket kommer fram innan jul.



Dessa och en väldans massa andra snygga plagg hittar du på WWW.AVANNA.SE
Kommentera 10 st

Kommentarer
Sanna
2011-12-14 - 22:09:55

Synd att du inte har den med John Lennon, den skulle min pojkvän gillat :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-12-14 - 22:18:05

sanna: den är på väg upp, såg själv att jag missat den nu =)

Linda
2011-12-15 - 09:09:56

Jag fick den otroligt fina tygkassen med cupcakes igår, tack! :) Nu ska den slås in i en julklapp. :)

Sofie
2011-12-15 - 15:14:45

SP HIMLA SNYGGA!

Cazandra
2011-12-15 - 17:18:34

Tycker du borde trycka Tonight i'm wearing this på vit t-shirt! Hade velat ha på nyår, med svarta jeans och svarta jeffrey campbell lita!

har aldrig vart en klänningsmästare och klänning sitter inte som en smäck efter typ 30kg viktuppgång av okänd andledning (Chips, i löööve chips...) haha. Armkomplex och magkomplex och.. u name it! Heja Tonight i´m wearing this på vit t-shirt! skulle i och för sig vilja ha en Today också men den verkar vara slut..



Du är duktig som 17! Kram och kämpa på i flytt och meck!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-12-15 - 18:38:31

Cazandra: Detta går självklart odna om du skulle vilja ha det, absolut, allt för kunden =)



Hmm todaytischan finns i lager.



Tack så hemskt mycket vännen för dina fina ord!



kramar!

Cazandra
2011-12-15 - 19:26:28

Okej, kollade väll inte tillräckligt noga ;)

Men när du känner att du har tid (om du inte trycker upp så de hamnar på din hemsida) får du jättegärna slänga iväg ett mail så skulle det vara en perfekt efter-jul-till-mig-själv-julklapp! kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-12-15 - 19:58:41

cazandra: Gör som så att du beställer en todaytischa men skriv i meddelandefältet att det ska vara tonight, så fixar jag det - den stora fördelen med att ha eget tryckeri =)

Cazandra
2011-12-15 - 20:10:38

Ah, smidigt! Då lägger ja en beställning imorgon! :) Tack!

Ida
2011-12-15 - 22:58:36

Åh de med döskallarna, jag faller pladask för dem!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: