GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sol inne sol ute!

2011-08-02 | 18:04:16 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh underbara härliga sommar!
Legat ute i solen mest hela dagen och börjar återfå den fina bruna nyansen från Cypernresan i maj. Härligt!
Nu ska jag packa massa AVANNAordrar och efter det laga lite pasta.
Ska sätta mig med pastan och rödvinet på balkongen med Macbooken och skriva.

Fick återigen en helt underbar kommentar ifrån Linnéa♥ Som alltid skriver så fina ord till mig..Du inspirerar tillbaka gumman!

"Vad roligt att du skall börja skriva igen =) Jag har skrivit under hela sommaren och kommit 1/4 ungefär - det tar tid att skriva minsann men gud vad kul det är och jag får väl faktiskt säga att din blogg och att du skrivit om att följa drömmarna har fått mig att ta tag i det hela - dock har bloggen blivit lidande =/ så tack för att du inspirerar en att följa sina drömmar =) "

Kommentera 5 st

Kommentarer
LIENE
2011-08-02 - 20:35:29

sv: Visst är den underbar.



Vilken underbar kommentar du fick!

Jess
2011-08-02 - 20:58:28

Låter som en härlig dag! Och vilken fin kommentar sen :) Själv ska jag avnjuta det sista av den här sommardagen med ett kvällsdopp i sjön :)

Linnéa
2011-08-02 - 22:12:56

Naaaaawe, vad gullig du är. Du vet att jag bara är ärlig =)

LORISSA LOVEBOMB
2011-08-02 - 23:04:28

Jag är inne och dregglar på Avanna varje gång nyhetsbrevet kommer. SÅ min stil mycket av det :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-02 - 23:09:12

Lorissa: åh vad glad jag blir lorissa att du känner så!

härligt!

hoppas att du kommer fortsätta gilla det. Ska försöka att utveckla sortimentet en massa nu i höst!

kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: