GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Projekt: Nu ska jag älska Mig, dag 3

2011-08-12 | 07:49:44 | Träning&Hälsa

Nu är jag inne på dag 3 på  Projekt: Nu ska jag älska Mig.
Och det går faktiskt bra.
Fick se bilder mina svärfräldrar tog i Stockholm på mig och jag kunde börjat böla samt säga saker om min kropp men jag hindrade mig själv, raderade bilderna och tänkte inte mer på dom.

Men vad som hjälpt mig massor är verkligen era kommentarer.
Jag har verkligen helt fantastiska underbara ödmjuka läsare. Inte en enda taskig eller spydig kommentar.

Här är ett axplock av alla fina ord jag fått senaste dagarna och jag älskar att även några av er vågade skriva bra saker om er själva. Mer sånt!!!

För jag vill verkligen att vi gör det här Projektet tillsammans, Jag och alla ni som också vacklar i självförtroendet och självkänslan som också låter utseendenojjor och självhat ta över alldeles för mycket, som inte är vän med er själva.


 

Kommentera 8 st

Kommentarer
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-08-12 - 08:28:00

Go girl! Jag håller på dig vet du :D



Jag vet att det kan vara sjukt svårt att tycka om sig själv, men att du försöker är verkligen härligt! :D



Och livet blir ju härligare också när man är glad och pigg och känner sig fin?! ;) För det är du. Fin! :)



Stor kram!

jennsans
2011-08-12 - 09:52:23

jag tror på dig jag!

Husfrun
2011-08-12 - 10:18:14

Bra, fortsätt så :) Tyck om dig själv och den fina människa du är.

Sverigetrotteriger/Amanda
2011-08-12 - 10:38:37

Istället för en kommentar med pepp får du ett inlägg - http://traveler.blogg.se/2011/august/hylla-dig-sjalv-a-la-pyttis.html

Jess
2011-08-12 - 16:16:42

Heja, bra gjort! Det är ju mycket bättre att fokusera på det fina med sig själv än det man upplever som mindre fint/bra. Kämpa på! :)

Johanna
2011-08-12 - 19:36:51

underbart att det funkar! både för dig och andra! =)

kanske är detta ett underprojekt till froctober?

har redan flera bloggerskor som vill vara med! =)

(så jag har också fått min beskärda dos uppmuntrande kommentarer i veckan!)



upptäckte ett band i somras jag inte hört förut, cut copy, hört dem? kan tipsa annars, de är perfekta fredagsmusken just nu!! =) vet ju du e rockbrud som jag, kanske mer, men det är en skön slags elektromixrock.... me like iaf =)



happy helg!!

kram

Emma - I was on the moon. With Steve.
2011-08-12 - 23:05:49

Keep up the good work!

johanna
2011-08-13 - 11:44:09

du är helt fantastisk! Så inspirerande och en riktig förebild! Kämpar också på med att älska mig själv, det går trögt men det går.

har insett att jag aldrig kommer få min "drömkropp" har fel kroppstyp för det men försöker lära mig att älska det jag har.

Älskar det här projektet du har dragit igång och ska också hänga på!

stor kram fina Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: