GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I don't care if Mondays black

2011-08-15 | 10:54:10 | Egocentrerat&Vardagligt



Oj vilken grå och regnig dag, vaknade vid 6tiden av regnsmattret mot balkongtaket.
Mysigt!
Men regnet har orsakat att Bloggkommentatorerna satt fast i Gbg i bilkö så dom och Spiderchick blir lite sena..men bara bra..har jag mer tid att städa undan lite gamla tekoppar , bh:ar och annat jag har en förmåga att slänga lite överallt.

Och tyvärr blev det andra inställt på grund av sjukdom, de som skulle komma och installera grejer uppe på vinden så att jag kan komma igång med min Avannaverkstad.
Och just nu är jag ganska så irriterad på det. Ok sjukdom rår ingen för men det har strulat hela sommaren nu och försenats med 2 månader vilket ju "skadat" min webshop. Ok om det är jag själv som strular till det för mig själv men när man litar på andra och det blir förseningar strul dålig kommunikation osv..Fy fan.
Hade velat få ut en massa nyheter på Shoppen den här veckan, för det ekar tomt där inne nu och det är inte kul nånstans.
Nepp nu ska jag gå och köpa lite fika och lchfvänliga saker tills flickorna kommer.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Camilla
2011-08-15 - 11:41:34

Oj, det var inget dåligt besök du kommer få. Ge Moa en kram från mig och hoppas det gick bra med att brygga kaffe.

A
2011-08-15 - 15:31:16

Tråkigt med strulet, men hoppas det inte dröjer för länge!

Och du - vilken otroligt vacker bild! Du är så himla fin när du har håret så där.

Anonym
2011-08-15 - 16:04:52

hoppas att du inte handlat av plotter, har en kompis som gjorde det och hon ångrar sig fortfarande efter 3 år

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-15 - 16:06:20

anonym: jag har varit i kontakt med dom om lite grejer..varför ångrar din vän sig? Du får gärna maila mig på [email protected] om du inte vill skriva här.



Anonym
2011-08-15 - 16:13:30

det är svårt att jobba med honom mycket snack typ, svårt att få hållbar kvalité han lovar att fixa till menmen, lycka till om det är det du tänker skaffa.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-08-15 - 16:16:48

anonym: menar du hållbar kvalité på tryck osv ? eller är det fel på utrustningen de fått? Man jobbar ju inte med plotter och dom som är där, man sköter ju sin egna utrustning.

Men jag har bara varit i kontakt med dom och kollat lite vad de har.

så vore verkligen bra med lite mer kött på benen vad du/din vän råkat ut för i så fall.

Emma says style, love & rock and roll.
2011-08-15 - 23:30:45

Hoi hoi vilken dag du verkar ha haft så här i efterhand. fast jag kommenterar egentligen här för att jag bara vill skriva att det var en himla fin bild på dig det där :D

Alexandra
2011-08-16 - 17:35:52

Vilken fin bild på dig!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: