GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En klänning som blev till en hatt och en väska

2011-04-09 | 16:05:15 | shopping, provrummet & cravings

Åh vilken härlig lördag!
God smörgåsfrukost, sen lite plock o städ här hemma, jobb med Avanna Shop.
Sen kom mamma vid halv 12 och då gick vi på stan och så har vi gått härlig skön promenad i det blåsiga men ack så soliga vädret med en kaffepaus hos min bror och svägerska.
Ja jag drack kaffe vilket ju bara sker högst 5 gånger om året..och idag fick jag kaffechock...förutom sedvanliga suset i öronen och tandvärken jag får av kaffe så blev jag "full"..eller hög eller nåt konstigt, blev helt röd på bröstet och mamma och svägerskan sa att jag såg ut som nån som knarkat. Ögonen blev helt knäppa..
Weird..?

I veckan fick jag förresten hem den bedårande blåvitprickiga klänningen från Lindex Shop Online, men varit så busy att jag öppnade paketet först i natt och provade klänningen..och nej, den var inte sydd för en med DDkupa...
Så lämnade tillbaka den i Lindexbutik idag men bytte till mig en hatt och en söt väska i påsmodell istället.

Fan..den är ju så himla fin..suck..

Men det är å andra sidan hatten och väskan också.

Kommentera 12 st

Kommentarer
M E R E I
2011-04-09 - 17:23:31

- Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Kram!

Art By Tina/Tina Axelsson
2011-04-09 - 17:45:15

Bytet blev till bra saker. Ångrar mig förfärligt att jag inte köpte mig en äkta Panama-hatt när jag var där. Nu är det ju för sent. Men bra att veta att Lindex har om begäret blir alldeles för stort=)

Frida
2011-04-09 - 18:50:20

Jättefin hatt! Jag har varit lite småfeg vad det gäller hattar men det är ju så himla fint så kanske man borde testa i sommar

Mickan
2011-04-09 - 19:24:35

Gulle dig! Tack :)

Haha ja de får nog bli tea för dig nu :) haha!! Puss

carro
2011-04-09 - 21:02:48

oo.. najs väska. kanske man ska spana in nån dag. behöver ny! finns den i fler färger?

I N I S E N
2011-04-09 - 22:29:37

Ohhh, like på väskan! Sen tror jag du kommer vara super-chic i hatten i sommar :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-04-09 - 22:53:33

carro. den fanns även i svart o brunt =)

Johanna
2011-04-10 - 00:43:34

Oj, det låter som en ordentlig koffeinkick :p

Själv har jag också blivit lite röd på bröstet och kinderna idag

men av den härliga solen :)

God natt!

Ida
2011-04-10 - 03:47:01

Gud, så fin klänning! Kanske den är gjord för en liten B-kupa istället? :) Måste prova!

Du fick en fin hatt och väska iaf ju! Somriga :)



Kramar!

anna
2011-04-10 - 14:23:08

synd att den inte passade =/ Jag köpte den för ngn vecka sen och fullkomligt ÄLSKAR den!

Josefine
2011-04-10 - 14:26:09

Åh så du beställde klänningen. Den passar dig nog jättebra! =)



Vad konstigt att du får sådana effekter av att dricka kaffe. Nog för att man kan få ett litet koffeinrus med har nog aldrig hört om sus och tandvärk!

Josefine
2011-04-10 - 14:27:24

hmm jag läste lite tokigt. Såg att den inte passade först när jag skickat iväg kommentaren. Men så synd. Hade den passat på brösten hade den nog passat dig väldigt fint.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: