GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

onsdagsomständigheter

2010-07-14 | 20:34:35 | Egocentrerat&Vardagligt

Mon dieu vad trött jag är..och svettig..och ont på låren där de klibbat ihop mot varandra när jag var ute och gick promenad föut..klädd i ny klänning..och nya kilklackssandaletter.

Eftermiddagen spenderades i päronens trädgård och det var så varmt och hett att pappa fick ta fram trädgårdslangen och spruta kallvatten på mig precis som när jag var liten..och det bildades en regnbågecirkel där jag stod.

Och sen var päronen här hos oss och vi åt pizza och kollade på Two and a half men.

Nu ska jag jaga runt efter bajs i lägenheten med svinto och ajax i högsta hugg..nån av katterna har diarré...

Ja diarrékatter, 30+värme, 2nättersickesömn i båthytt med trasig Airconditioning och knaprande av sjösjuketabletter-bieffekt dåsighet plus gräspollenallergi ger den här trötta looken..om nån skulle vilja se likadan ut..
Klänningen köpte jag på H&M i Kiel.

Kommentera 7 st

Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia
2010-07-14 - 20:48:13

Så brun o fin du är nu gumman! :D

Helén
2010-07-14 - 21:19:35

Men du är ju iaf brun och snygg, men allergitabletter kan göra en riktigt bakis. Mkt läskigt. Skönt att du är hemma. Bloggosfären är en mkt trevligare plats när du är hemma och förgyller den!

Amanda
2010-07-14 - 21:20:40

jag HATAR verkligen när låren ska envisas med att klibba fast mot varandra så förbannat när man går barbent... o lämnar efter sig utslag o skit -.- haha



nån som har tips på hur man kan undvika det?? haha

Hayley
2010-07-14 - 22:02:26

Cykelbyxor is the shit! Både cubus och BikBok säljer sånt.. Perfekt att ha under klänning!! :) Har samma problem och är helt frälst på cyklisar!! :)



Rekommenderas starkt!



Du är i alla fall skit snygg kära Anna! You rock the trötta-looken ;)

Kram!

Camilla
2010-07-14 - 22:50:24

Haha, vafan. Kanske inte den bästa kombinationen men den där diareen måste även katter få ha. Hoppas du fann allt du letade efter ;) Vilken skön och härlig eftermiddag med kväll du haft då. Själv har jag bara jobbat och har värsta bloggtorkan. I morgon är det nog dags för ännu en uppdatering. Sötnos, gillar din klänning.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2010-07-15 - 07:13:48

Amanda: hmm man kanske kan vira gladpack runt låren?

Annars är det nog bara de med smalsmala ben som har ett konstant mellanrum mellan benen som slipper det där.

Suck..

gucci
2010-08-30 - 07:49:24

]gucci


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: