GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

oh Aussie

2010-12-10 | 11:10:39 | Smink, Hudvård, Skönhet

Jag har sedan i våras/somras nån gång använt Aussies inpackningar och varit mycket nöjd, håret blir skitlent och känns friskare..och ni är ju en del som berömmer mitt långa hår och undrar hur jag sköter det och så där.
I slutet av sommaren köpte jag även på mig schampoo och balsam ifrån samma märke och fann även dessa som bra produkter.
Senast köpte jag dock en annan sort på schampoot och balsamet...har bara använt för Lnng hair beggin for a treat men tog nu för a hair that's dry/damaged/or a bit unhappy..
Och O wow!
Kan man bli kär i ett balsam??

Doften! Jag säger bara doften på detta balsam.
Himmelsk!
Som godis som bubbelgum som en varm sommardag med massa blommor i blom.
Och doften sitter i håret även nu ett dygn efteråt vilket jag aldrig varit med om förut..tycker alltid schampoo och balsamdofter försvinner så fort man kliver ur duschen.

..jag längtar redan efter nästa hårtvättning.



Kicks säljer Aussies sortiment, där kostar flaskorna 125 kronor styck.
Men så upptäckte jag att de även säljs på Rusta..och där för typ 69 kronor styck.

Mums..som Maria Montazami skulle ha sagt.
Kommentera 18 st

Kommentarer
Mickan
2010-12-10 - 11:57:49

Visst är de helt underbara :) köpte på mig för färgat hår sist ja va i Skövde :)

Stor Fredagskram favvo svägerska :)

Lisa
2010-12-10 - 12:14:43

det där måste jag testa någon gång*! :)

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2010-12-10 - 12:21:39

Rusta rules då ju :D Haha, halva priset för samma grej - F*ck you Kicks ;)

Art By Tina/Tina Axelsson
2010-12-10 - 12:37:38

Har bara använd mirakel-kuren, man jag säger som du doften är himmelsk!!!



Kan inte riktigt berätta än, måste sprida mitt beslut tilll vänner & kollegor först. Men jag kan säga att mamma blev rätt chockad och avundsjuk=) Och din gissning var på rätt spår - fast inte riktigt så drastisk, beror på hur man ser det.

johanna
2010-12-10 - 12:43:17

Älska! Fast jag fixar inte riktigt lukten!

Helén
2010-12-10 - 12:43:28

Åh älskar verkligen bra hårprodukter. Men nu när jag inte har nåt hår att tala om så brukar det inte li nå kvalitetsgrejer. Det hinner ju aldrig bli slitet innan det klipps av. =)



Ha en bra helg nu! Kramis

Grodan
2010-12-10 - 13:12:36

Aussie är awesome! Älskar 3 minute hårinpackningen som luktar bubbelgum!

Maria
2010-12-10 - 13:15:03

Oj, dom där borde jag verkligen prova nån gång! :) Har kört på billiga och halvdåliga så länge nu att jag gott kunde satsa på lite bättre kvalité :)

Malin
2010-12-10 - 13:44:46

Jag kan inte sluta stressa pang bom. Har stressat genom livet sen jag var 13 typ och inte haft det så bra alltid. Jag oroar mig för allt och får ont i magen. Det är inte bara vanlig oro och lite stress det här handlar om...



Tack sötis! Jag firar med att äta lite ostbågar. ;)

Regina
2010-12-10 - 14:57:45

Rusta kan verkligen överraska =)

ska hålla ögonen öppna efter det där balsamet, jag blev såld på din beskrivning, haha.

Hoppas du har en bra fredag och frisknar till lite så du kan njuta ordentligt av helgen =)

Jeanette
2010-12-10 - 18:44:57

T om 60 kr på Rusta =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2010-12-10 - 18:57:42

jeanette: What? hmm har ditt rusta än bättre priser alltså? Yey!

Tess
2010-12-11 - 09:34:47

Får prova! köper nog på rusta ;)

Caroline
2010-12-11 - 14:43:01

jepp! dem är skitbra!! spec miracle moist! har använt det sen förra våren, mitt hår mår skitbra med det! :) tråkigt när man är en fattig student när det är så dyrt! haha.

Cecilia Bergman
2010-12-11 - 14:55:00

Har en inpackning av det märket som jag fick i middagspresent i stället för vin typ. Älskar det! Det är verkligen en superprodukt! Kanske skall jag prova deras schampo också!

Emma - I was on the moon. With Steve.
2010-12-11 - 16:00:00

Testea Aussies "Take the heat" nästa gång. Det doftar ÄNNU godare!

Petra
2010-12-12 - 12:01:37

nu måste jag till rusta!! :D

Bim HD
2010-12-12 - 14:47:33

Åh, det låter så HÄRLIGT!!! Just vad jag skulle behöva, nytt bra schampoooo... och inte gick jag in på Rusta som tänkt igår heller, hrmpf. Fast jag tror att mitt kort var tomt - och gubben med in för att inhandla schampoo... något han anser räcker med billigaste möjliga :/ Just detta HAR jag sneglat på länge-länge... Drömmer vidare - och åker inte till Rusta nu... jisses, norrmännen var galna igår, puh... fick dock till en tänkt julklapp till min far trots köpgalna och helgalna norrmän!!! Hm, har de fått sin bonus inför julen månne??? de får ju det vid semester och jul, ungefär en extralön... norska kronan i sverige då också - tänk dig tanken? gissa HUR deras kundvagnar såg ut och antal kundvagnar de drog ut till bilarna!!!

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

ngn som bara hon hittar fram till en kortläsare för kamera och lite till, bör kunna komma att börja blogga igen... finns inget uttag på min mini för kameran direkt som vanligt... eller att min gamla kommer åter från Karlstad, stannade där och fick sig en ny fläkt och dit åker vi inte innan helgen :( den som väntar??? tihi...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: