GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

six month tired

2009-11-22 | 23:11:52 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu ska jag hoppa i säng.
Så trött.
Känner mig helt slutkörd.
Varit lite mycket de senaste månaderna. Ganska mycket som bara varit neråt och åt skogen. Så mycket energi som gått åt till oro och grubbel och tårar. Sedan kom en liten ljusning när jag fick ett halvtidsjobb, men det tar ju på krafterna att lära sig ett helt nytt arbete, man är på helspänn, försöker ta in allt samtidigt som man ska vara trevlig mot kunderna, i alla situationer..och utöver det ska man försöka fixa och dona med allt kring egna företaget på all övrig tid-bokföring planering strategi brainstorma marknadsföra tänka tycka agera..och så ska man försöka sköta hemmet förhållandet vänskapsrelationerna...och som alltid en massa mer grubbel över stuff..och så de personliga demonerna och kraven på sig själv, hjärtat som svider när man ser nära och kära lida och på nätterna har det varit mest mardrömmar senaste halvåret.

Nåväl..
Skitkul att så många deltog i teckningstävlingen! Fått in masor av bidrag ochfoton och porträttidéer. Kommer bli svårt att utse en vinnare.

Kommentera 9 st

Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.
2009-11-22 - 23:36:49

Stor Kram honey, du klarar det! Och det får kännas tungt ibland men så snart du kommer mer in i vanan av deltidsjobbet så kommer det nog kännas lugnare och du kan fokusera tankeverksamheten på företaget.

Sheena / Rockho
2009-11-23 - 01:31:57

Fan va snygg du är darling!

Och det där med krav på sig själv är farligt - det kan lätt knäcka en.

carina
2009-11-23 - 06:20:26

Ha en bra måndag!

LIENE
2009-11-23 - 06:42:19

sv: Kul att du tycker det var snyggt:)



Kul med en sån där tävling!

emilie
2009-11-23 - 08:01:29

gaah, jag förstår hur du känner. Jag känner också mig helt slutkörd, tiden räcker aldrig till och om det inte ska donas på ett ställe är det ett annat som gäller och gud vet vad.



Ulrica
2009-11-23 - 10:10:25

Förstår din situation, men försök se allt du åstakommit istället =) Du är duktig!

Som en god vän sa till mig en gång ; Det är i motvind draken lyfter!

Ha en bra dag och se den här dagens motto; Ha kul! Glädje, om det så bara är idag.

Kraaaam!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-11-23 - 10:27:31

Ulrica. Det är väl det jag har mest problem med just nu- känner inte att jag åstadkommit nåt alls.

kram!

Sassy
2009-11-23 - 22:26:00

Du är så stark Anna! Det är inte många som hade vågat satsa på sitt eget race så som du gör! Du klarar det! Det vet jag!



Jag vet hur det är att börja på ett nytt jobb, jag började ju på mitt för några veckor sen och jag blir helt slut av allt nytt. Känner mig helt däckad när ajg kommer hem från jobbet och vill bara lägga mig och sova...



Massa kramar!

Camilla
2009-11-24 - 08:45:26

Åh fy. Jag hoppas det snart känns bättre!

Många kramar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: