GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

torsdag , de e kväll

2008-05-29 | 23:01:10 | Egocentrerat&Vardagligt

Tack för alla bidrag i "The Pink contest". Ska gå igenom alla bidrag, läsa och kolla - har fått en massa fina kollage dessutom på mailen.
Vinnaren meddelas i natt eller imorgon.

Just nu kokar hjärnan nästan över av planering, grubbel, spänd förväntan, iver, dividerande och massa andra känslor.
Samtidigt som jag försöker packa lite för den stundande Stockholmsresan - åker imorgon bitii, kommer hem lördag kväll, så sitter jag och håller på med ett ganska så stort, lite hyschhyschprojekt, som för mig känns lite overkligt och fantastiskt. Och jag måste ha ordnat alla  detaljer kring det hela innan jag åker imorgon.
Dessutom har jag pollenallergi samt ganska så konstant magvärk och en jäkla massa skuldkänslor över att jag inte finner tiden att svara på alla fina kommentarer.

Men men..

Jag idag hemma hos föräldrarna, fotade väl en sisådär 250 bilder på katterna, trädgården..och så klart mig själv...ingen annans som vill fota mig liksom...


Kommentera 9 st

Kommentarer
Lottis
2008-05-29 - 23:21:46

Jag vill oxå åka iväg sådär... Kommer på min höjd iväg till V-vik på lör, men det är om det inte är outhärdligt varmt och risken (eller chansen) är stor att det är det, så jag blir nog hemma. Lika bra det, för shoppa ska jag inte i alla fall... Blä för studielån och massa andra tråkiga räkningar... Dessutom fyller jag år i nästa vecka och det ska ju firas... Men dina shorts var i alla fall fina. Blev riktigt sugen på ett par, jag med :-)

Nu ska jag hoppa i säng. Ha det så bra i Stockholm :-) Kram kram

Ellinor
2008-05-29 - 23:22:21

härliga bilder:)

hälsa sthlm! Jag kommer på söndag:)

WorGbo
2008-05-29 - 23:26:50

Önskar en kalas resa till madam...:-)

O hoppas mag-ajaj släpper och att det bara e pyttesmå pollen i stockadelholmo.

Malin
2008-05-30 - 00:01:06

heeeej! jag har inte varit hemma på hela långa dagen. kom nyss hem från fest på konstfack. men gick tidigt (23.00), jag är ju inte riktigt någon festprisse sådär.

Innan dess var jag på skolan och tryckte mer fågelfötter. sedan var det middag på skolan, det var vårfest idag, typ som en avslutning inför sommaren. Så jag har varit på konstfack heeela dagen.

Imorgon kanske jag hinner skriva något i bloggen...men annars dröjer det till lördag eller söndag...saknar lite att skriva och lägga in bilder...men det finns så liiite tid. :(



Oj, va spännande med det nya projektet, jag gissar och tror att det kanske är en modekedja som hört av sig?? :)



Puuuuuuuuuss på dig sötis!

Dragana
2008-05-30 - 01:09:43

Du är så gullig..! :))

Anna
2008-05-30 - 02:39:32

Du ska inte ha skuld över att du inte hinner svara på kommentarer, även det har sin tid och tillgänglighet är inte alltid det största. Jag vet i alla fall att du är tacksam över alla fina ord som trillar in och att du lägger tid på bloggen om det finns tid för det, man kan liksom inte begära så mycket mera :)



Angelica
2008-05-30 - 07:36:18

Fina kort!

Sassy
2008-05-30 - 09:32:28

Spännande med det där hemliga! Hoppas du får det mysigt i Sthlm och nu blir jag sugen på att åka dit!



kramkram

Karin
2008-05-30 - 12:06:05

Åh, vad spännande! Jag är sjukt nyfiken, avslöja när du kan. :)

Ha det så bra i Sthlm och head banga lite åt mig också. ;)

Puss


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: