GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

chokladmuffin and a cuppa tea

2008-05-07 | 09:45:25 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon godmorgon på er!
Sovit gott?
Drömt nåt roligt?


Jag drömde...näe..det kan jag inte berätta här..Jag får införa censur på mig själv...Det hela var alldeles för snuskigt och perverst..Men men, jag drömde och så vaknade jag och kände att jag bara ville somna om...hehe.

Ska väl göra mig frukost straxens...En maffig amerikans chokladmuffin and a cuppa tea vore ju inte fel...eller egentligen vore det totalt fel som frukost..men väldigt mumma!

(foto: jag)
Kommentera 7 st

Kommentarer
Little Peaché
2008-05-07 - 09:54:28

Fantastisk kopp! Gud vad jag vill ha!



Kram Little Peaché

Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-05-07 - 10:03:05

jag har numret.. tycker du jag ska ringa nu eller vänta på ett svar från henne? :/

Fredricas Modeblogg
2008-05-07 - 10:06:38

Tack så mycket :) Gillar din med! Alltid så fina bilder!

Cissi
2008-05-07 - 12:46:59

Jag har läst din blogg ett tag nu och jag vill bara säga att du ritar och tar så otroligt fina bilder! Det märks att du lagt ner väldigt mycket tid med din kamera. Jag har en likadan kamera som dig och jag håller fortfarande på lära mig allt. Ju mer jag lär mig desto mer märker jag hur mycket det faktiskt krävs för att få fina bilder. Något jag inte kan få till är att ta bilder med vit bakrund. Det blir alltid lite gråaktigt hur jag än gör. Får man fråga hur du gör för att få t.ex. bakrunden på bilden ovan så vit och fin? Dina bilder är verkligen inspirerande!

anna
2008-05-07 - 13:08:08

cissi: tack så jättemycket för dessa ord! Och kul att du har upptäckt att det är en fotograf bakom bilder och itne bara svindyra kameror som gäller.

Kul att du lär dig och sätter dig ini hur din kamera funkar.

Att få vit bakgrund handlar ju dels om rätt exponering men också att använda bra bakgrunder i sig..Jag använder fotopapper som bakgrund när jag fotar sådana bilder, använder manuella inställningar och bra ljus - men inte blixt för att undvika blänk..Fast om man har extern blixt går den vinkla bort från motivet men ändå få extra ljuskälla.

kram

Anna
2008-05-07 - 13:51:01

Helt fel, men ack så gott! Har mitt "Today I'm wearing this" linne idag på mitt kulturjobb, alla älskar det!

Angelica
2008-05-07 - 20:25:16

Är jag denna enda kvinnan på denna planet som inte gillar muffins?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: