GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Starbucks...nej Statoillatte, Solarium och lösa bollar

2007-01-02 | 16:40:43 | Vardag

Ojojoj och ujuj vad mätt jag är. Kändes som att jag rullade fram under min och mammas långpromenad förut.
Åt pennepastarester - från Nyårsafton, ruccolasallad, tomat, rödlök, majs och Sojabullar till lunch förut.


Sedan gick jag och mamma och solade solarium - åh det var så skönt och en perfekt fortsättning på min "leka hemmaspa"-dag. Jag blev så avslappnad där i solariet så jag slumrade till. Jag stängde dessutom av fläktarna helt och hållet så det blev extra varmt och ombonat...för det var inte skönt att det blåste och drog...ehh precis över allt..

Sedan gick vi till statoil och köpte var sin latte...av alla ställen. För kiosken där vi brukar köpa våra lattes, teer och cappucinos på våra promenader har helt sonika beslutat att sluta med sådan försäljning..de kan om man ber snällt värma lite mjölk i en gammal mikro, men det tar 5 minuter och inte f*n är det varmt. Iskallt!

Men det var en väldans god statoillatte.
Under promenaden lossnade en av bollarna på min nya halsduk."floffpopp" sa det och så hade jag bollen i handen...nu ligger den i kappan på fickan.

Idag har jag konstig frisyr: en slarvig knut på huvudet - i hopp om att se lika adorable och casual chic ut som Sandra Bullock gör i sina filmer...
Svarta stuprörsbyxor, H&M
Brunt linne, H&M
Långt svart stcikad kofta, Mammas gamla.
146310-324
Kommentera 14 st

Kommentarer
Anonym
2007-01-02 - 17:04:45

snyggt.

Frida
2007-01-02 - 17:05:19

Snygg outfit.

Anna
2007-01-02 - 17:12:59

Anonym: Tack =)

Frida: Å jag som kände mig ganska så sunkig haha. Tack!

Thowe
2007-01-02 - 17:17:36

Gud vad härligt de låter att gå å sola.. får bli ngt jag gör imorgon. kram!

Anna
2007-01-02 - 17:20:35

Thowe: Det tycker jag defintivt du ska göra...jag tänker nog sola en tjugominutare till imorrn jag med =)

Thowe
2007-01-02 - 18:00:59

va! nej de tycker jag inte, tycker du ser ut att ha jättebra kroppsform, inte alls mindre kilo!!

Johanna
2007-01-02 - 18:02:46

vad skönt att sola solarium, själv så har jag med solat och så va ja & min syster på stan & tog en mysig fika =)

Anna
2007-01-02 - 18:04:38

thowe: tack - va gulligt av dig =)...men storkoftor döljer en hel del hehe..

Johanna: Mm det är bra med msyiga stunder - gör gott för själen =)

Karin
2007-01-02 - 18:08:29

lät fint det där!

aenigma.blogg.se
2007-01-02 - 18:14:16

Nehej, vad är det jag ser? Jag har nämligen samma frisyr idag eftersom jag tänker mig att det ser elegant ut nu när mitt hår är guldigt och fint men jag ser mer ut som en pyssling. Och bilden du kollat på i Elle har jag ritat, glamrockande gucci kallad, eftersom den var så jäkla cool! Klänningen är så ful att den är snygg!

Anna
2007-01-02 - 18:22:54

haha, ja det finns säkert alltså en legitim anledning till varför jag ALLTID liknas vid en Rumpnisse, Lilla My och Filifjonkan - försöket till chich hårknut och min näsa...*vaffö då då?*

Nähä? Vilket sammanträffande att du ritat just den bilden...
måste än en gång säga att du ritar så jäklans snyggt!

alexandra
2007-01-02 - 18:57:35

Ligger det en vattenmelon på golvet eller ser jag fel? Haha, vilken konstig fråga egentligen..

Anna
2007-01-02 - 19:08:03

Alexandra: Haha nej du har helt rätt - det är en vattenmelon på golvet. Köpte den på Ica för jag älskar vattenmelon och de har varit borta ett tga...käkade det till frukost typ varje dag i somras...Iaf köpte en förut, la den på hallgolvet när jag tog av mig skor och jackan och sen när jag tog kortet såg jag att den låg där..och tänkte att det blir en kul detalj i bilden :)

Abdullahelizabeth
2009-08-14 - 10:44:03

I like your website. Good job.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: