GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jävla vardagsbestyr - ge mig några Carrieoutfits istället

2007-01-02 | 10:10:30 |

Var för en gångs skull duktig och hade samlat mina räkningar i en hög (ja förutom facketräkningen som är borta, men det har ringts och betts om en ny) och skulle nu sätta mig och betala dessa.
Ja men då är batteriet i betaldosan slut!
Och för att få upp luckan och se exakta batteristorleken måste jag ha en minimal skruvmejsel att skruva ur en skruv med..för att sedan antagligen gå och köpa ett svindyrt litet batteri för pengarna jag måste ha till räkningarna.

Och tvätt...hur tråkigt är det inte att bo i lägenhet och ha en begränsad tvättid på sig att tvätta flera veckors tvätt (för ibland glömmer man ju bort de där tiderna dessutom..) och det tråkigaste av allt är ju att hänga upp alla ihopsnodda, våta plagg...i ett minimalt torkskåp och en halvt fungernade torktumlare.
Åhh...blä.
Näe.

Kan det inte bara dimpa ner några av Ms Carrie Bradshaws outfits nu istället...tvättade och fina.

                                    
Kommentera 4 st

Kommentarer
ida
2007-01-02 - 11:06:58

mm, jag säger ge mig Carrie's frisyrer också! hennes lockar är underbara

Petra
2007-01-02 - 11:14:31

Vill oxå ha hennes kläder. Det kvittar vad hon har på sig nästan så är hon skit sexig! Så vill jag oxå ha de!

Anna
2007-01-02 - 11:25:14

Ida: Mmm underbart hår...*suck*

Petra: Haha jaou..fast å andra sidan kanske vi skulle klara det med egen stylist, obegränsat med pengar, gratisgåvor från designers och make upteam =)

Annie
2007-01-13 - 10:40:20

Ja! Håller verkligen med. Carries garderob hade gärna fått vara min me :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: