GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

It is not in my genes to wear those jeans

2007-01-04 | 11:32:04 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-347 

Nu har jag hämtat ut H&Mpaketet och de här jeansen  åkeromedelbums tillbaka. Precis som jag anade har jag helt fel kropp. Fattades väl 7 cm för att kunna knäppa dom, men grenen satt halvvägs nere på låren och själva byxbenen var 15 cm för långa och alldeles för vida - gräslig passform till min korta kropp. FAN! Men jag försöker och har fullt upp med att inte gräva ner mig för det.....men det är svårt. För nu kommer gårdagens krypande tillbaka om självhat.
Men jag ska i alla fall behålla de små träningshortsen + det gratis träningssetet (byxa och huvtröja) samt koftan på bilderna ovan.

Lekte lite med mina nya halogenlampor på stativ (tror dock inte att mentor Bertil godkänner dessa bilder haha) och gjorde en liten fotosession i mina nya kläder. Tja...mina ben är två tjockkorvar och jag lattjar alltså, men kanske att jag bär shortsen och koftan med antingen den rosa lilla sandaletten eller den bruna platåskon med remmar..eller inte alls...
*suck* ..jag vill ha fina ben.

Fick en bok från pocketklubben på posten "På andra sidan Venus" av Elisabeth Andersson. Ser kul ut.

*suck*
Kommentera 8 st

Kommentarer
Josefinast
2007-01-04 - 11:38:20

Jag är också sjukt kort och har problem med jeans, nää . Kör på Cheap Monday. Dom passar de flesta!

Emma
2007-01-04 - 11:45:27

Fan va underbar blogg :)

Felicia
2007-01-04 - 12:17:26

Den blusen från H&M är verkligen jättesöt, vill ha den ! :)

Anna
2007-01-04 - 12:27:49

Josefinast: Hmm har funderat på cheap monday...men det är svårt att beställa jeans över nätet...och jobbigt att skicka tillbaka.
*suck*

Emma: Men tack! Det var en gladkommentar som heter duga nu när jag är ledsen över jeansen. Kram!

Felicia: Då tykcer jag att någon borde ge dig en sådan blus!

petra
2007-01-04 - 15:56:17

så synd att höra, de såg så fina ut. cheap monday har ett par liknande, kanske värt att kolla på...

Johanna
2007-01-04 - 19:02:17

Jätte snygga kläder =) Jag fick också hem mitt paket idag, men efter att ja jobbade så orkade jag inte hämta ut de så de blir imon i stället. Hittade även en del snygga kläder på stan idag som ja köpte. Ha en bra kväll & Sköt om dig!
Kram Johanna

kattis
2007-01-05 - 17:24:49

Jätte fina shorts! :)

Ibrahimanja
2009-06-24 - 10:02:51

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: