GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Smyckesdesign

2007-02-06 | 22:59:11 | Smyckesdesign

Har de senaste dagarna, till min stora glädje och förvåning, fått en  hel del förfrågningar om man kan köpa de smycken jag själv gör och ibland lägger upp bilder på här i bloggen. Förfrågan kring priser och fler bilder.
Jag startar därför nu en ny kategori helt tillägnad mina smycken och i detta inlägg postar jag en del bilder ni redan sett plus lite nya (tror jag). Och ni som är helt nya besökare får ju bara nya bilder =)

Alla smycken jag gör är till salu.
Priserna varier beroende på vilka material jag använder.
T ex brukar armband ligga  mellan 45 - 100:-  styck och halsband mellan 65-175 :- styck beroende på Wire, lina, mockaimitation, tygband, kedja/länk eller en bomullsvaxad tråd som ser ut som läder.
dels på antalet pärlor, om jag har ett lager hemma eller måste specialbeställa, om jag använder berlocker eller " antik metall"delar som brukar vara i mindre förpackning till dyrare pris.
Alla örhängen kostar 50:- paret och jag gör även fotlänkar.
Jag tar gladeligen och gärna emot önskemål om material och färger och så där och jag gör sällan två likadana smycken så alla blir unika.

Jag gör också hela och matchande set om Ni så vill.

Dessa bilder är miniatyrer, klicka för större bild.

      

Jag använder enbart nickeltestade och nickelfria delar/material.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Li
2007-02-06 - 23:38:04

Bra Anna!!!! Du är på G!!! Det ser jättefint ut, nu ska vi sprida ut detta!!! Puss. Hela lghtn är målad i caffe-latte färg... hoppas du kommer trivas där också!

Natalia
2007-02-07 - 18:58:06

Hej sockertopp! Dina smycken är helt underbara, du har verkligen talang!!!
Föresten vad kostar det svarta och det gröna armbandet??
Hade bra!

Anonym
2007-02-07 - 21:49:17

Li: Yes Indeed! Åhh pratade med din mamam idag om ditt glädjebesked igår =) hehe och hon sa att du hade pratat så fint om mig ;) DIn familj gillar mig haha =)
Caffelatte is da shit - det har jag i mitt vardagsrum =)

Natalia: Hihi hej söt =) Tack - vad glad jag blir i hjärtat av en sådan superkommentar!
Om du menar det gröna o det svarta på den sista bilden så kostar det gröna 75:- och det svarta 100:-
kram!

Natalia
2007-02-07 - 22:23:09

Tihih, det glädjer mig! :D
Det svarta var verkligen super snyggt, såg örhängena till dem också, va kostar dem?
Och om man vill köpa dem, hur gör man?
Hugs 'n' kisses...

Anna
2007-02-07 - 23:50:23

Alla örhängen kostar 50 kronor paret.
Så armband + örhängen blir 150 :- plus 15-20 kronor i porto.

Om du vill köpa dom så kan du ju maila mig på [email protected] så kan jag maila kontonummer du kan sätta in pengar på så postar jag så fort jag ser att pengarna är inne.
*stor smyckeskram*

Natalia
2007-03-11 - 00:01:58

Armbandet på längst nere på andra bilden från vänster... har du bättre bild på det? Och hur mkt kostar det?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: