GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tomorrow everybody will wear Today I'm wearing this

2007-12-15 | 20:21:49 | Egocentrerat&Vardagligt

hihi..asså det kanske bara jag som finner detta lustigt nu..men..

Idag  började alltså försäljningen av mina t-shirts hos Modemecka...de t-shirts som jag själv designat motivet på och även sålt här via min blogg..

så går jag in på Modefrossa - där modebloggare anmäler sig och kan få fler besökare och ser att Shopaholic har ett inlägg om mina "Today I'm Wearing this"tröjor och att de finns att Köpa hos Modemecka...Och på det inlägget har en gullig tjej kommenterat att
" Beställde precis en :-) Visste du att Anna Larsson som gjort trycket är en bloggare? (pyttis.blogg.se)"

is this my 15 minutes of fame?

146310-3478


(foto: jag själv)
Kommentera 10 st

Kommentarer
Lottis
2007-12-15 - 20:30:44

Åh, vad kul :-) Jättekul att det börjar hända saker :-)
Vi kom från Linköping för ett tag sen, har hunnit äta och packa upp lite. Blev lite smått och gott på IKEA, bl a nya täcken och sen lite annat. Sen ett par nya jeans på Cubus, leggings och duk på Indiska och julklappar. Så nu är julklappsinköpen nääästan klara. Bara inhandla något till N, ett presentkort till svågern och något som passar i det jag köpte till svärmor idag. Så det finns hopp om livet...
Vi var in på Media Markt i Norrköping oxå, jag hittade SATC-boxen där, jättebillig var den... =/ Så nu har jag ångest för att jag inte köpte den... *klant* Men men, vi ska åka i mellandagarna igen.
Nu blir det tv, och slapp i soffan. Ha en mysig kväll! Kram på dig, gumman

Josefin
2007-12-15 - 20:37:40

okey :D
är dt billigare att köpa av dig? :)

Erika
2007-12-15 - 20:42:24

Åh, så toppenkul!
Jag var på väg att fota mig i linnet idag men då var belysningen till lampan som jag använder när jag ska ta lite bättre bilder trasig och jag får vänta tills imorgon.

Härligt att åka till stockholm och handla julklappar. Måste vara jättejulmysigt där nu. Vill också åka dit.

Jättefin klänning du har på dig, ja hela outfiten är
du så finast i =) Gillar stövlarna, kikar alltid lite extra på dem när du har dem på dig på bilder. Då lyser det "vill ha" ur mina ögon.
Shoeaddict as I am ;o)

Puss

Solin
2007-12-15 - 20:55:17

Tack detsamma :D. kram!

Lotta
2007-12-15 - 20:55:18

Skitkul!
Hoppas du får sålt många tröjor =)

sussie
2007-12-15 - 21:18:46

Vad kul att t-shirtsen säljs på Modemecka också!
Och vanlig julmust klår inget! :)

Jonna
2007-12-15 - 21:25:41

GRYMMA GLAJJOR!!!?!?!:O :D

Sofia
2007-12-15 - 21:26:49

Jag blir så glad när det går bra för dig! För den uppfattningen man får av dig som person verkar så himla gullig och du förtjänar all framgång du får! :)

Hoppas du har en härlig kväll och njuter av att det går så bra! Kram!

Att ha det gott
2007-12-15 - 22:44:38

Jag blev såå glad när jag såg att modemecka tagit in dem GRATTIS
Jag sa ju att du kunde tjejen

Imrevanja
2009-11-26 - 08:58:49

Interesting.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: