GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vad önskar man sig av svärföräldrar?

2006-12-08 | 20:23:54 | Vardag

Jag vet precis vad jag vill ha i julklapp, av Stefan, av brorsan och av mamma och pappa.
Men vad ska man önska sig av svärföräldrar? De vill helst inte köpa kläder eller smink, eller pysselgrejer utan väldigt specifika saker utan krångliga storlekslappar och småplock.
Det är två väldigt givmilda människor, men hur mycket och vad kan man med att önska sig?

hittills har jag kommit på

* presentkort på H&M (bra och enkel affär)
* en rosa Ipod (dyrt, för mycket?)
* förvaringslådor och askar ifrån Lagerhaus (behövs och är snyggt)
* en flaska Tequila rose (mumma!)

tequila


mmm, jag mumsar chokladdoppade vaniljskumhjärtan. ska snart dricka te, eller caffelatte.
Åt väldigt goda tortillas till kvällsmat, men jag bytte ut köttfärsen i mina mot fullkornsbulgur och keso.

Måste göra färdigt mina smyckesbeställningar också.
Åhhh jag vill göra så mycket, rita,fota, layouta, filta, pärla, fika, klippa och klistra.

 jag, vid mitt pysselbord som egentligen är vårat köksord...


Men jag måste säga att Fredagen har varit väldigt skön hittills...mmmmmm
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: