GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

spa-manikyr och eksem

2006-12-07 | 08:11:18 | shopping, provrummet & cravings

Uhhhh, har fortfarande klåda och eksem under nyckelbenen, på armarna och lite på ena benet och jag blir TOKIG på allt kliande. So very not glamour ju med klåda! Buhuhuhu.

Hade nästintill bloggabstinens igår kväll när det inte gick att blogga. Kändes tomt och konstigt. MEn jag han ju med en hel del nätfönstershopping. www.girlsbits.com hade massa godis!

  skulle verkligen inte ha något emot om tomten drog upp även dessa saker ur sin säck (utöver allt annat jag redan önskat mig alltså...hey I am a girl with many cravings..can't help it)
Särskilt armbandet, den röda känningen och den svarta kjolen skulle jag bli extra glad över.


Fasen vad det kliar!!!
Inte klia!

Tur att jag ska på SPA-manikyr klockan 10. Ska äntligen utnyttja det presentkort jag fick av bästaste Karin.
Har ingen aning om vad det hela innebär, men jag ska få välja ett stort lack...hmm vilken färg ska jag ta? Gahh! Jag som har så svårt att välja och bestämma mig.
Men visst låter det väldigt lyxigt för en grå torsdag med SPA-manikyr? MMMM, det gör det.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: