GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Smycken, etiketter och massa julklappar

2006-12-23 | 18:14:29 | Vardag


Ja det börjar bli ordentligt med klapphögar i vardagsrummet

 Stefans föräldrars julklappar


 en del av julklapparna till mina föräldrar, min bror och hans flickvän

 julklapparna som Stefan och jag ska ge varndra som ligger så fint under

Jag pysslar för fullt, äter geletomtar doppade i mörk choklad, smuttar på juleölen och tampas med spänningshuvudvärk. Jag och mamma har gått en caffelattepromenad, köpt några sistaminutenjulklappar - mer åt skämthållet och så var vi på kyrkogården och hälsade God Jul till Mormor Elsa, Farfar Arnold och Farmor Svea och satte små julgrupper på gravarna.
Snart ska jag sätta igång och göra egna julklappsetiketter av akvarellpapper och egna illustrationer



och så ska jag göra lite fler smycken till mamma

   
Kommentera 1 st

Kommentarer
Karin
2006-12-23 - 19:08:41

GOD JUL PÅ DIG:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: