GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rutig byxa och julekula

2006-12-06 | 11:38:20 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

ok, dagens outfit består av en rutig byxa, brungul i botten, med svarta och turkosa streck.
Vit v-ringad t-shirt från H&M.
Guldhalsband med gulddroppe, mammas gamla
Röd väska, ebay
Svarta mcboots med platå, ebay
Svart ullkappa, H&M



har handlat på konsum precis och där var damer och herrar förskräckta över att det visst hade blixtrat och åskat tidigare på förmiddagen under regnskurarna...vilket jag inte hört eller sett när jag suttit i mitt mörka datarum med Elvis på högvolym för att insupa julestämning.
Fast nu är det The Tears som ljuder.

Inhandlade Nyponsoppa till  Stefan, två fullkornsbaguetter, 3 apelsinfestisar, chokladdoppade vaniljskumhjärtan och chokladjulekulor....mmmm de är så goda!

Ohhh jädrans nu är det ju bråttom, ska gå till skolan om en timme! Och jag är inte färdig ju!

For fucks suck!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Niklasnatasha
2010-02-05 - 08:35:53

Very nice site. Well laid out.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: