GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Projekt Omorganisering av Garderoben - Färdigt

2006-12-15 | 17:41:00 | Klädfunderingar& Önskeoutfits




fan, det var inte lätt..svett och stånk.
Men nu är det gjort...total förvandling, ändå ...men ändå så rörigt.

Nu hänger mina finaste skor i en Ikeaförvaring, mina t-shirts, linnen, festtoppar, nya och använda toppar och de mest frekvent använda byxorna ligger också i upphängda Ikeaförvaringar...nästan sorterade per färg dessutom.
Efter förvaringarna hänger skjortor, kjolar, andra byxor och en massa jeans (de senare ganska så undangömda) på galgar, sorterat i vitt, svart, rött och mönsrat..sen jeansen.

Rakt fram scarves och en del av mina jackor, men många hänger i hallen, liksom många av minastövlar står i hallen.
På golvet står några av mina skor och stövlar, samt ett nyinflyttat gammalt skoställ.
Där finns också mina nyaste väskor, lite lådor och en jädrans massa tidningar jag hittade.
På den sista långväggen hänger mina väskor ock skärp.

Usch hela mina vänsterarm är knallröd och stekhet och kliar fruktansvärt mycket och huden ömmar.
Försökte glömma klådan en stund när förkylda mamma kom på besök och drack starkvinsglögg med mig. Det var härligt värmande efter en skogspromenad jag tagit tidigare...en väldigt lerig sådan.

Ja...annars är det mest godis som vankas, samt att jag var och varannan minut beundrar min "nya" klädkammare, som jag faktiskt nu kan gå in i =)
En väldigt väldigt mycket förenklad budgetspartansk version av en walk-in closet alltså.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Sofia
2006-12-15 - 18:51:10

Åh, love your garderob! :D
Gud så snyggt och framför allt praktiskt det blev! Nu slipper man leta en helvtimme efter den där tröjan man vill åt!

Tack för en inspirerande och underhållande blogg!
Take care!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: